يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 48124
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم:

2 ملی‌پوش قم به مسابقات فلوربال قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: دو ملی‌پوش رشته فلوربال به نمایندگی از این هیأت‌‌ راهی رقابت‌های آسیایی 2017 خواهند شد.
2 ملی‌پوش قم به مسابقات فلوربال قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی امروز اظهار کرد: رشته فلوربال یکی از ورزش‌های جدید و فعال در فدراسیون انجمن‌های ورزشی محسوب می‌شود و در قم نیز شرایط خوبی دارد، به ویژه از دو سال قبل که در نخستین دوره مسابقات لیگ فلوربال کشور شرکت کردیم.

وی ادامه داد: مدرسه این رشته در قم راه‌اندازی شد و آموزش‌های فلوربال در قم به خوبی پیش رفت و نتیجه این شد که بازیکنان شاخص رده سنی جوانان در این رشته عضو تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های 2016 قهرمانی جهان در کشور ژاپن شدند و اکنون در آستانه اعزام به یک رویداد برون‌مرزی دیگر قرار دارند.

رئیس هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: از سوی انجمن فلوربال ایران برای اعزام تیم ملی به مسابقات 2017 کاپ آسیا برنامه‌ریزی شده و به همین منظور توسط کادر فنی این تیم بازیکنان مورد نظر برای حضور در دومین مرحله اردوی تیم ملی فلوربال دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه اردوی جدید تیم ملی فلوربال به میزبانی هیأت‌‌ زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فلوربال به منظور شرکت در مسابقات کاپ آسیا یک هفته به طول می‌انجامد تا این تیم با قدرت آماده حضور در مقابل حریفان آسیایی شود.

توکلی عنوان کرد: در این اردوی یک هفته‌ای تعداد 21 بازیکن تمرینات آماده‌سازی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌کنند، در حالی که بازیکنانی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، قم و زنجان در این اردو حضور دارند و باید تیرماه مقابل حریفان خود از سایر کشورهای قاره کهن به میدان بروند.

وی خاطرنشان کرد: حسین خلیلی و محمدامین کرمانی دو ملی‌پوش فلوربال قم در اردوی تیم ملی هستند و در حالی آماده اعزام به پیکارهای 2017 کاپ آسیا می‌شوند که نخستین دوره مسابقات فلوربال کاپ آسیا با شرکت هشت تیم و در روزهای دهم تا پانزدهم تیرماه سال جاری به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های ملی چین، فیلیپین و سنگاپور رقابت می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci5za5.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما