يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 48138
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات لیگ کیک‌بوکسینگ در قم

رزمی هیأت‌‌ شاخص ورزش قم
قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت‌های لیگ کیک‌بوکسینگ در قم و سومین سال متوالی انتخاب رزمی به عنوان یکی از هیأت‌‌هاي برتر ورزش قم خبر داد.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد؛ برگزاری مسابقات لیگ کیک‌بوکسینگ در قم / رزمی هیأت‌‌ شاخص ورزش قم
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد؛ برگزاری مسابقات لیگ کیک‌بوکسینگ در قم / رزمی هیأت‌‌ شاخص ورزش قم
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: به لطف خداوند متعال هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان  قم با همدلی ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، مسوولان پرتلاش سبک‌ها، شورای فنی و هیأت‌‌ رئیسه، پشتیبانی فدارسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای سومین سال متوالی  به عنوان یکی از هیأت‌‌های برتر ورزش قم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی اضافه کرد: هیأت‌‌های برتر ورزش استان قم در مراسمی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند، در حالی که از هیأت‌‌ رزمی در دو بخش بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال 1395 هیات‌ها تجلیل شد.

محمدزاده بیان کرد: در این مراسم به میزبانی تالار ونوس قم، تجلیل از هیأت‌‌های برتر ورزش قم در پنج شاخص شامل هیأت‌‌های برتر در تمام محورها، هیأت‌‌ برتر که در تمام شاخص‌ها دارای رشد بوده، هیأت‌‌ برتر در شاخص فعالیت‌های آموزشی، هیأت‌‌ برتر در توسعه همگانی و عمومی، هیأت‌‌ برتر در رعایت استانداردها و برگزاری مسابقات، هیأت‌‌ برتر در شاخص امور ورزش بانوان و هیأت‌‌های برتر در شاخص بیمه ورزشی انجام پذیرفت.

وی ابراز کرد: بر این اساس لوح تقدیر پنج هیأت‌‌ برتر ورزش قم به ترتیب به رئیس، نایب‌رئیس و دبیر هیأت‌‌های تکواندو، جانبازان و معلولین، ورزش‌های رزمی، کاراته و کشتی تعلق گرفت و این موفقیت ارزنده را به تمامی همکاران خوبم در این هیأت‌‌ و قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و سایر زحمت‌کشان هیأت‌‌ تبریک می‌گویم.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: همچنین هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی در کنار هیأت‌‌های کاراته، تکواندو و ورزش‌های همگانی در شاخص بیمه ورزشی چهار هیأت‌‌ برتر ورزش قم در سال 1395 بودند و این نیز دومین دستاورد هیأت‌‌ در مراسم تجلیل از هیأت‌‌های برتر ورزش قم بود.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیأت‌‌ برای برگزاری مسابقات لیگ کیک‌بوکسینگ در قم خبر داد و اظهار کرد: این هیأت‌‌ در نظر دارد  در تابستان سال جاری لیگ‌های استانی در رشته کیک‌بوکسینگ را برگزار کند و از تمامی مدیران باشگاه‌ها، مربیان و قهرمانان این رشته برای برنامه‌ریزی حضور در لیگ دعوت کرده‌ایم.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcdjf0o.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما