يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : 48141
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

مردم مراقب اختلاف افكني‌هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به ضرورت تامين امنيت انتخابات و برخورد با افراد اخلال‌گر گفت: مردم مراقب اختلاف افكني‌هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند.
استاندار قم: مردم مراقب اختلاف افكني‌هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند
استاندار قم: مردم مراقب اختلاف افكني‌هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی با بیان اینکه انسجام بسیار خوبی در بین برگزارکنندگان انتخابات وجود دارد اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت  حداکثری مردم شاهد انتخاباتی باشکوه در سراسر کشور باشیم.

استاندار قم با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم در برابر افرادی که قصد تحریک احساسات را دارند افزود: جریان نفاق که به دنبال اختلاف افکنی است، با بعضی رفتار ناشایست سعی در ایجاد تشویش و ناامنی دارد.

نماینده عالی دولت در استان تامین امنیتی انتظامی در سطح استان را از مهمترین پیش نیازهای برگزاری انتخابات دانست و ادامه داد: مسؤولان امنیتی باید هرگونه حرکت تحریک آمیز را رصد و با آن برخورد جدی داشته باشند.

احد جمالی رئیس ستاد انتخابات استان قم نیز با اشاره به گذشت حدود چهار ماه از آغاز فعالیت‌های این ستاد گفت: در این مدت جلسات ستاد انتخابات به صورت مداوم برگزار شده است و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: پس از آغاز فعالیت‌های ستادهای تبلیغاتی کاندیداها به صورت مستمر جلسات کاندیداها و نمایندگان ایشان توسط ستاد انتخابات رصد می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzznk.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما