دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 48159
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
جامعه مدرسین:

آیت الله صابری آثار و تألیفات فراوانی از خود به یادگار گذاشت

قم نيوز : قم نيوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت الله احمد صابری همدانی (ره) عضو فقید این نهاد حوزوی را تسلیت گفت.
آیت الله صابری آثار و تألیفات فراوانی از خود به یادگار گذاشت
به گزارش قم نيوز، پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

خبر ارتحال عالم متعهد و فقیه مبارز حضرت آیت الله حاج شیخ احمد صابری همدانی(ره) عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، و عضو محترم اسبق مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تأسف گردید.

این عالم مجاهد سالها در حوزه‌های علمیه همدان و قم شاگردان بسیاری را تربیت کرد و در عرصه‌های علمی، تحقیق، آثار و تألیفات فراوانی از ایشان به یادگار مانده است.

آیت الله صابری همدانی در عرصه تبلیغ به عنوان یک چهره برجسته در کشورهای مختلف به تبلیغ پرداخته و سالها به عنوان نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) در استانبول ترکیه و همچنین نمایندگی مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» در باکو خدمات‌ ارزشمندی داشته‌اند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقيه‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام‌معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم بخصوص آقازادگان ایشان، برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyq9t.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما