دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 48165
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

رقابت 86 تكواندوكار در آزمون ارتقاء كمربند قرمز تا مشكي دان دو

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم از رقابت بيش از 80 ورزشكار اين رشته در آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا مشکی‌دان دو در قم خبر داد.
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد؛ رقابت 86 تكواندوكار در آزمون ارتقاء كمربند قرمز تا مشكي دان دو
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد؛ رقابت 86 تكواندوكار در آزمون ارتقاء كمربند قرمز تا مشكي دان دو

قم نیوز، محمد جمشیدی امروز، اظهار کرد: موضوع آموزش یکی از مهمترین اولویت‌های هیأت‌‌ تکواندو استان قم برای تداوم توسعه این رشته است و در کنار تمام فعالیت‌هایی که در مباحث قهرمانی و همگانی انجام می‌دهیم به این مقوله توجه ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ارتقای این رشته در قم، بیان کرد: این آزمون با حضور تکواندوکاران برای ارتقاء رده کمربند قرمز تا مشکی‌دان دو تکواندو ویژه تکواندوکاران استان قـم برگزار شد و در آن شاهد حضور تعداد 86 نفر متقاضی در بخش آقایان بودیم.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم بیان کرد: آزمون ارتقای کمربند دوره 238 رده قرمز تا مشکی دان دو در خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد و 86 تکواندوکار شرکت کننده زیر نظر سه ممتحن یعنی هادی نادری،  محمدرضا رجبی و رضا دهقان در آزمون شرکت کردند.

وی با بیان اینکه استاد نیکخو رئیس کمیته ازمون فدراسیون تکواندو نیز به عنوان ناظر فدراسیون در خانه تکواندو قم حضور داشت، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از راه‌کارهای هیأت‌‌ تکواندو استان قم برای پیشرفت این رشته است تا با برخورداری از دانش روز تکواندو، در مسیر استعدادیابی و قهرمان‌پروری گام برداریم.

جمشیدی از برگزاری آزمون ارتقای کمربند قرمز تا مشکی‌دان دو تکواندو در بخش بانوان نیز خبر داد و ابراز کرد: این آزمون در قسمت بانوان با حضور تعداد 76 نفر متقاضی برگزار شد و تکواندوکاران زیر نظر دو ممتحن یعنی مریم یقینی نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم، لطیفه احمدی و مریم قهیه‌ای به عنوان ناظر فدراسیون تکواندو به میزبانی خانه تکواندو در آزمون شرکت کردند.

وی در ادامه از قضاوت داوران تکواندو استان قم در مسابقات هان‌مادانگ کشور خبر داد و ابراز کرد: اساتید این رشته یعنی خانم‌ها سمیرا عزیزی، مرضیه احمدی و فردوس چوبین نماینده قم در قضاوت دوازدهمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی هان‌مادانگ کشور به میزبانی خانه تکواندو بودند.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم با بیان اینکه استاد سیدجواد حسینی از قم نیز به عنوان نماینده فدراسیون در آزمون قرمز تا دان دو این رشته راهی استان اصفهان شده بود، در پایان اظهار کرد: تا پایان سال دوره‌های آموزشی متعددی در تقویم این هیأت‌‌ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0o.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما