سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 48207
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

عزم دستگاه‌های ملی برای کاهش آمار جرم و بزهکاری

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکزنگهداری درمان و کاهش آسیب معتادین، با اشاره به پیش بینی برنامه ششم توسعه کشور در کاهش 25 درصدی آمار جرم و بزهکاری اجتماعی گفت: این مهم تنها با عزم ملی و تعامل دستگاه‌هاي مسؤول محقق می‌شود.
عزم دستگاه‌های ملی برای کاهش آمار جرم و بزهکاری
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان برگزار شد، با اشاره به تعامل موثر دستگاه‌ها و نهادهای استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: پیش بینی کاهش 25 درصدی بزه اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور تنها با عزم ملی و تعامل همگانی بدست می‌آید.

استاندار قم ضمن بیان اهمیت بررسی علل و عوامل بروز اعتیاد در افراد افزود: در مسیر ترک و بهبودی معتادین در کنار فعالیت دستگاه‌های مسؤول، ظرفیت خانواده نیز نقشی موثر دارد.

وی با تأکید بر ایجاد بسترهای ورود مجدد بهبود یافتگان از اعتیاد به جامعه و کانون خانواده ادامه داد: با مراقبت از افراد معتاد به‌ویژه زنان معتاد که آسیب های بیشتری می‌توانند در سطح جامعه داشه باشند، نوعی سرمایه گذاری برای احیاء سرمایه‌های اجتماعی کشور است.

صادقی با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت و آینده کشور افزود: امنیت و آرامش امروز کشور در بین کشورهای منطقه مرهون مردم همیشه در صحنه ایران بوده و ضروری است تا با مشارکت حداکثری واجدین سرمایه های اجتماعی کشور تقویت شود.

ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین در زمینی به مساحت 1550 متر مربع و با بنایی 565 متر مربعی با اعتبار 70 میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین، صرفه جویی از اعتبارات ستاد مبارزه با موادمخدر احداث شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0uny.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما