سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 48226
منبع : قم اسپورت
چیزی تمام نشده ؛ همچنان دومیم

غیاثی: بازیکنان آتلیه طهران برابر سن ایچ عاقلانه بازی نکردند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که بازیکنان آتلیه طهران قم برابر سن ایچ ساوه تمرکز لازم را نداشتند، گفت: هنوز چیزی برای نماینده فوتسال قم تمام نشده است.
غیاثی: بازیکنان آتلیه طهران برابر سن ایچ عاقلانه بازی نکردند
غیاثی: بازیکنان آتلیه طهران برابر سن ایچ عاقلانه بازی نکردند
به گزارش قم نیوز، سید وحید غیاثی پس از پایان دیدار تیم‌های آتلیه طهران قم و سن ایچ ساوه در لیگ دسته اول فوتسال در قم اظهار داشت: بازی بسیار درگیرانه‌ای داشتیم اما بازیکنان ما تمرکز لازم و آن چه در مسابقات قبل از آن‌ها می‌دیدیم نداشتند و جو حاکم بر بازی چه از نظر میزان حساسیت و چه، حضور پرشور تماشاگران و توقع آن‌ها بر جریان مسابقات تأثیر گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی با سن ایچ ساوه عاقلانه بازی نکردند اما با وجود این که با ۲ گل از حریف عقب افتادیم توانستیم به بازی برگردیم  و می‌توانستیم حتی گل پیروزی بخش را نیز به ثمر برسانیم اما به دلیل عدم تمرکز بازی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: هنوز چیزی برای آتلیه طهران از دست نرفته است زیرا هم از نظر امتیاز و هم از نظر تفاضل گل در شرایط خوبی به سر می‌بریم و بازی آخر تیم ما در امیدیه برابر تیم نفت این شهر برگزار می‌شود و می‌خواهیم با یک پیروزی، کار صعود را تمام کنیم.

غیاثی بیان داشت: بازیکنان ما می‌خواستند در بازی با سن ایچ ساوه پیروز شوند و به نوعی کار صعود را تمام کنند و به همین دلیل، تساوی در این بازی از نظر روانی روی آن‌ها فشار وارد کرد و متاسفانه گاهی بازیکنان ما بی تجربگی می‌کنند و نباید به دلیل کسب نکردن نتیجه لازم، کنترل خود را از دست داد.

وی عنوان کرد: فوتسال همین است و گاهی شکست و تساوی هم دارد اما ما باید به دنبال تمرکز برای آخرین بازی باشیم زیرا هنوز چیزی تمام نشده و ما همچنان تیم دوم جدول و در محدوده صعود به لیگ برتر هستیم و بخت زیادی برای صعود داریم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: امیدواریم با ارائه یک بازی عقلانی در امیدیه، پیروز شویم و مردم قم را خوشحال کنیم البته بازی سختی در پیش داریم و ما هم در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته‌ایم اما بازی با نفت امیدیه برای ما بازی مرگ و زندگی است و نباید در امیدیه اشتباه کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb05ba.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما