سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 48228
منبع : قم اسپورت
تمام معادلات صعود دو تیم برتر پلی آف به لیگ برتر فوتسال ایران:

آتلیه و رویای نزدیک ؛ ببر و صعود کن !

قم نيوز : قم نیوز: لیگ دسته اول فوتسال ایران به ایستگاه پایانی رسیده است. پس از تساوی آنتلیه طهران قم در خانه برابر سن ایچ قمی ها حالا باید در امیدیه پیروز شوند تا صعود کنند.
آتلیه و رویای نزدیک ؛ ببر و صعود کن !
آتلیه و رویای نزدیک ؛ ببر و صعود کن !
به گزارش قم نیوز ، با توجه به نتایجی که در هفته پنجم از هفته های ۶ گانه مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال ایران رخ داد اکنون هر چهار تیم شانس صعود دارند.

برنامه هفته پایانی نیز از این قرار است:
نفت امیدیه _ آتلیه طهران قم
سن ایچ ساوه _ مقاومت قرچک

شانس اول مقاومت قرچک :

 
مقاومت قرچک بیشترین  شانس را برای صعود به لیگ برتر فوتسال دارد. مقاومت با تساوی وبرد مقابل سن ایچ قطعا صعود می کند.

 
مقاومت حتی بدون توجه به بازی همزمان آتلیه و نفت نیز در صورت شکست با سه اختلاف گل باز هم صعود خواهدکرد. مقاومت همچنین در صورت تساوی نفت و آتلیه مقاومت در صورت هر شکستی باز هم صعود می کند.
 

تنها نتیجه ای که باعث عدم صعود مقاومت می شود باخت با اختلاف حد اقل چهار گل آنها مقابل سن ایچ و برد همزمان آتلیه مقابل نفت خواهد بود.

شانس دوم آتلیه طهران قم:

آتلیه ای ها بعد از قرچک بیشترین شانس را دارند. آتلیه در صورت برد نفت قطعا صعود می کند چون سن ایچ آنوقت به برد با اختلاف حداقل چهار گل نیاز پیدا می کند که در صورت این اتفاق قرچک صعودنمی کند.

 
آتلیه در صورت تساوی مقاومت و سن ایچ در بازی همزمان با یک تساوی  صعود می کند. در صورت برد مقاومت مقابل سن ایچ باز هم تساوی و باخت با یک گل اختلاف موجب صعود آتلیه می شود.  (آتلیه در صورت برد سن ایچ مقابل مقاومت باید با هر نتیجه ای فقط برنده شود)

شانس سوم سن ایچ ساوه:

بعد از مقاومت و آتلیه ، سن ایچ سومین شانس صعود است.سن ایچ فقط در صورت برد با حداقل چهار اختلاف قطعا صعود می کند در غیر این صورت و لا برد با تفاضل های کمتر باید جویای شرایط خود در بازی همزمان نفت و آتلیه باشد.

 

سن ایچ در صورت برد با هر نتیجه ای در صورت برد امیدیه مقابل آتلیه یا تساوی آتلیه و امیدیه صعود می کند. (تنها امید سن ایچ در صورت برتری آتلیه مقابل نفت برد با اختلاف چهار گل است)

شانس آخر نفت امیدیه:

نفتی ها که از کم ترین شانس برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند فقط و فقط در یک حالت می توانند صعود کنند :آن ها هم باید آتلیه را حداقل با دو گل اختلاف شکست دهند هم اینکه در بازی همزمان نتیجه بازی مقاومت قرچک و سن ایچ  حتما برد  مقاومت باشد.

با بررسی کردن تمام شرایط صعود دو تیم برتر در هفته آخر که به لیگ برتر می تواند صعود کنند احتمال صعود همزمان دو تیم به شکل ذیل وجود دارد.

 

صعود مقاومت و آتلیه
صعود مقاومت و سن ایچ
 صعود آتلیه و سن ایچ
صعود مقاومت و نفت امیدیه

همچنین برای تعیین تیم قهرمان که در درجه اهمیت بعدی بعد از صعود است باید گفت مقاومت در صورت برد یا تساوی قطعا قهرمان لیگ دسته اول می شود ولی مقاومت در صورت باخت و برد آتلیه در بازی همزمان با احتساب تغییر تفاضل ها موجب قهرمانی آتلیه در لیگ دسته اول می شود.

 

در یک مورد نادر که برد پر گل سن ایج و در نظر گرفتن احتمالات بازی همزمان سن ایچ نیز شانس قهرمانی دارد.  آتلیه طهران قم قطعا با شرایط موجود از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است و باید امیدوارانه و با تمرکز مقابل امیدیه قرار گیرد و از آن بازی سربلند بیرون آید.

به امید صعود آتلیه نماینده شهرمان به لیگ برتر فوتسال ایران
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjx0o.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما