سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 48235
منبع : خبرگزاری مهر
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

۲۹ اردیبهشت روز حماسه آفرینی و تلاش برای تحکیم اقتدار ایران است

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی تأکید کرد: ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ۲۹ اردیبهشت روز حماسه آفرینی و تلاش برای تحکیم اقتدار ایران است
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ۲۹ اردیبهشت روز حماسه آفرینی و تلاش برای تحکیم اقتدار ایران است
به گزارش قم نیوز، متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این نهاد حوزوی منتشر شده بدین شرح است:

ملت شریف ایران؛ ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ی همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالارترین نظام دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی‌(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.

اکنون در آستانه‌ دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مطمئن هستیم شما مردم انقلابی، همچون انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های گسترده‌ی گذشته، باردیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تأیید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از تمامی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، شوراها و مردم که در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش دارند اعلام می‌دارد:

۱- صیانت و حراست از خون شهداء، آرمانهای امام راحل و انقلاب در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد و حضور پرشور در انتخابات، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

۲- انتخابات، صحنه تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هر چه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای میهن‌مان به ارمغان خواهد آورد.

۳-  تلاش برای شناخت و انتخاب افراد اصلح، مسئولیتی شرعی و بزرگ است، و تلاش شما با نیت قرب الهی، مأجور و ان‌شاء الله پاداش دنیوی و اخروی خداوند را در پی خواهد داشت.

۴- تردیدی نیست حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد و بی‌شک کوتاهی، ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات، به کشور و مردم ضربه و لطمه خواهد زد.

۵- از تمامی مسئولان برگزاری انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور، بویژه نیروهای انتظامی و امنیتی که موجبات برگزاری با شکوه انتخابات را فراهم می کنند نیز  تشکر می‌نماییم.

اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی برای ملت انقلابی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است. امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره‌ی این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات بعنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs5ba.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما