سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 48236
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

بیانیه انتخاباتی حوزه های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور گسترده مدیران، استادان، طلاب و کارکنان خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت پرشکوه در این فریضه الهی دعوت به عمل می آورد.
بیانیه انتخاباتی حوزه های علمیه خواهران
بیانیه انتخاباتی حوزه های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت انتخابات به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره): تمام مردم موظفند كه در انتخابات حاضر باشند و تحت تأثير هيچ كس قرار نگيرند.(صحیفه امام ج 18 ص 243)
بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم و در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می کند که نهاد های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردمسالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری ملت ها در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل گرفته که39 سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی استکبار جهانی را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور به طور میانگنین هرسال یک انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

اکنون حضور گسترده مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی در این انتخابات حساس و سرنوشت ساز بیانگر مشارکت سیاسی و تعهد انقلابی و بیعت با آرمان های امام راحل و  تجدید میثاق دوباره بارهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشد.
مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، با حضور گسترده مدیران، استادان، طلاب و کارکنان خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن بیعت با آرمانهای بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت پرشکوه در این فریضه الهی دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و با انتخاب اصلح مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی کوبیده و بقای این نظام اسلامی و عزت آفرین را تضمین کنند.

بی تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در منطقه ظاهر شده، حضور پرشورمان در عرصه انتخابات بیانگر درایت و بصیرت ملت همیشه بیدار خواهد بود.
امروز چشمان امیدوار ملت های مسلمان و مظلومان و آزادی خواهان جهان به ایران به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده است و امت حماسه ساز و غیرتمند ایران پهناور یکبار دیگر با حضور هوشمندانه و با نشاط، غیرتمندی و وفاداری خویش را ثابت نموده و قلب دشمن را آماج موشک های آراء خویش قرار خواهند داد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceiq0.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما