سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 48243
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه و دانشگاه:

ائتلاف قاليباف موجب تقویت جبهه انقلاب شد

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه گفت: كار قاليباف در كناره‌گيري به نفع حجت‌الاسلام رئيسي گذشت بسيار بزرگ بود , اين امر سبب مي‌شود جبهه انقلاب مستحكم‌تر حفظ شود.
استاد حوزه و دانشگاه: ائتلاف قاليباف موجب تقویت جبهه انقلاب شد
استاد حوزه و دانشگاه: ائتلاف قاليباف موجب تقویت جبهه انقلاب شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز با اشاره به توصیفی از انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات این مرحله ریاست جمهوری بیش از آنکه صحنه تقابل دو جناح سیاسی باشد صحنه تقابل دو جبهه وفادار به گفتمان امام، انقلاب و رهبری و گفتمان سازش و وادادگی در برابر غرب است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه جبهه انقلاب در این مرحله بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد لازم است این انسجام با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

این استاد حوزه با بیان اینکه ائتلاف قالیباف با حجت‌الاسلام رئیسی اقدامی بسیار بزرگ بود گفت: این امر سبب حفظ بیشتر جبهه انقلاب می‌شود و بر اساس توافقی بوده که این دو بزرگوار با یکدیگر داشتند امیدوارم این امر در زمینه وحدت بیشتر نیروهای انقلاب در این انتخابات باشد.

وی عنوان کرد: کسانی که با قالیباف همراه بودند گفتمان امام و رهبری، روحیه اسلامی و حرکت جهادی را دنبال می‌کردند.

حاجی‌صادقی توصیه کرد: کسانی که در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت می‌کنند انتخابی را انجام دهند که امام، رهبری و خدا را راضی و خشنود کند و به این وسیله دشمنان عصبانی و مأیوس شوند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت جبهه انقلاب گفت: این امر کاری به انتخابات ندارد جبهه انقلاب باید برای حفظ و به تعبیر رهبری ماندگاری عناصر انقلاب نقش‌آفرین باشد و امیدوارم این کار بتواند این جبهه را در همه صحنه‌ها موفق کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeuny.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما