سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 48250
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

ائتلاف قالیباف با حجت الاسلام رئیسی نشان از بصیرت او دارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: قالیباف در بهترین زمان ممکن به نفع حجت الاسلام رئیسی کنار کشید و این نشان از بصیرت او داشت و امروز شاهد هستیم حجت الاسلام رئیسی از اقبال بالایی در شهرهای مختلف کشور برخوردار است.
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره): ائتلاف قالیباف با حجت الاسلام رئیسی نشان از بصیرت او دارد
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره): ائتلاف قالیباف با حجت الاسلام رئیسی نشان از بصیرت او دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حسینی امروز با اشاره به ضرورت وحدت جبهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروهای این جبهه باید حواسشان باشد که باید با جبهه مقابل رقابت کنند.

وی ادامه داد: امروز دو جبهه داریم، جبهه ای که از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و جبهه ای که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برد، نباید در برابر جبهه دوم عقب بنشینیم.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی از اقبال بالایی در شهرهای مختلف کشور برخوردار است افزود: به قالیباف بابت بصیرتی که داشت، تبریک می‌گویم، او در بهترین زمان ممکن با حجت الاسلام رئیسی ائتلاف کرد و این اقدام نشان از بصیرت او داشت.

حسینی با اشاره به سخنرانی‌های انتخاباتی رئیس جمهور طی روزهای اخیر اظهار کرد: سخنان روحانی در چند روز اخیر در برنامه‌های انتخاباتی مملو از خشم و ایجاد نفرت است، همچنین شاهد حضور مدیران دولتی در برنامه‌های تبلیغاتی روحانی هستیم و طی روزهای اخیر هم دولت وعده پرداخت وام به دهیاران سراسر کشور را در آستانه انتخابات داد.

وی ادامه داد: رئیسی پست دولتی ندارد، اما در شهر اصفهان شرکت کنندگان در مراسم سخنرانی او دو برابر شرکت کنندگان در مراسم سخنرانی روحانی بودند این در حالی است که سالن سخنرانی رئیس جمهور هم در سفر تبلیغاتی به شهر تبریز پر نشد.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: حجت الاسلام رئیسی اگر رئیس جمهور شود حقوق نجومی و تبعیض‌ها از بین می‌رود، او به دنبال ایجاد تغییر به نفع مردم است، می‌گویند که حجت الاسلام رئیسی اگر بیاید، در پیاده‌روها دیوار می‌کشد، اگر قرار بود این کار انجام شود، در طول 38 سال انقلاب صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciura5.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما