سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 48252
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاري جشنواره استعداديابي تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم از برگزاري جشنواره استعداديابي اين رشته ورزشي با حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي خبر داد.
رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد، برگزاري جشنواره استعداديابي تنيس روي‌ميز در قم
رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد، برگزاري جشنواره استعداديابي تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی این رشته ویژه دانش‌آموزان مقاطع اول تا چهارم ابتدایی با همکاری هیأت‌‌ تنیس روی‌میز و معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره استعدادیابی ویژه دانش‌آموزان کلاس‌های اول تا چهارم برای هر دو بخش دختران و پسران پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و این برنامه را به معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی آموزش و پرورش ارسال کرده‌ایم تا مدارس مختلف را در جریان برگزاری آن قرار بدهند.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: این جشنواره ویژه پسران دانش‌آموز روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 16 به میزبانی سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود و در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت نیز این جشنواره را برای بخش دختران اجرا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به دانش‌آموزان شرکت کننده در جشنواره استعدادیابی تنیس روی‌میز قم اعلام شده که می‌توانند با خانواده‌ها و والدین خود در این جشنواره شرکت کنند تا هم شاهد شور و نشاط در برگزاری این جشنواره باشیم و هم بین آنها قرعه‌کشی انجام شود.

عموئیان در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از داور بین‌المللی تنیس روی‌میز قم اشاره و بیان کرد: فدراسیون تنیس روی‌میز از 11 مربی فعال استان‌های مختلف کشور با اهدای لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی تقدیر کرد و داور مطرح پینگ‌پنگ قم نیز در آن حضور داشت.

وی یاد آور شد: این مراسم به پیشنهاد کمیته مربیان و پس از تأیید کارگروه تعیین شده در این زمینه و پس از بررسی کارنامه ۶۰ مربی و برخی از مربیان زحمتکش این رشته، با حضور تعداد ۱۱ مربی فعال منتخب برگزار شد و از آنها با اهدای لوح سپاس توسط رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز و هدیه نقدی تجلیل شد.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: در بخش بانوان مربیانی از استان‌های البرز، اصفهان، همدان، تهران و خوزستان تجلیل شدند و در بخش مردان نیز از مربیان استان‌های مازندران، تهران، کرمانشاه، قم، بوشهر و آذربایجان غربی تقدیر به عمل آمد و نماینده قم در این بخش داور شاخص و موفق این رشته یعنی صادق شهیدی بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauuny.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما