يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 4827

گروه مجارستانی از پروژه‌های بخش کشاورزی قم بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: گروه تجاری مجارستانی از پروژه‌های بخش کشاورزی استان قم در زمینه‌های مختلف بازدید کردند.
گروه مجارستانی از پروژه‌های بخش کشاورزی قم بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم امروز در حاشیه نشست با گروه تجاری مجارستانی گفت: قم مرکز انقلاب اسلامی ایران است و مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده در راهپیمایی حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

رضا سیار با اشاره به اینکه اتاق فکر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهر قم است، اظهار داشت: انقلاب به آسانی به دست نیامده است که با تهدیدهای کوچکی که از سوی غرب صورت می‌گیرد این نظام از دست برود، مردم با دل و جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهند کرد و با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی نظام را بیمه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی و دامپروری قم اشاره کرد و بیان داشت: بخش کشاورزی و دامپروری استان قم طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که بخشی از این دستاوردها توسط این گروه تجاری مورد بازدید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این گروه تجاری اروپایی با حضور در کشور ایران و به خصوص شهر قم و مشاهده پیشرفت‌های بخش کشاورزی و صنعت، دریافتند که تحریم‌های غرب و آمریکا نتوانسته هیچ گونه تاثیر منفی بر اقتصاد و تولید ایران بگذارد.

در این نشست که در ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد، مسوولین و بهره‌برداران بخش کشاورزی قم با گروه مجارستانی در خصوص تولید گیاهان دارویی، بخش دام و طیور و صنایع کشتارگاهی، بذر گیاهان کشاورزی و سیستم‌های نوین آبیاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.iq0a2bq4mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما