چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48271
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

نگاه مدیران به جایگاه روابط عمومی نیازمند اصلاح است

قم نيوز : قم نیوز: شورای روابط عمومی مراکز حوزوی باید فعالیت‌های خود را از حالت مقطعی و تبلیغاتی به فعالیت‌های برنامه‌ریزی، هدایت و کمک‌کننده برای مدیران در تصمیم‌گیری‌ها ارتقا دهد.
نگاه مدیران به جایگاه روابط عمومی نیازمند اصلاح است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمودی، ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به همه دست‌اندرکاران و عوامل خدوم روابط عمومی به ویژه در مراکز حوزوی گفت: یکی از نکات مهمی که در بخش روابط عمومی باید مورد توجه مدیران باشد این است که نگاه به روابط عمومی باید نگاهی متعالی باشد و روابط عمومی را ابزاری برای مدیریت بهتر خود بدانند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی نیازمند تغییر و اصلاح است بیان کرد: سازمان‌های پیشرو و موفق در انجام وظایف سازمانی، سازمان‌هایی هستند که روابط عمومی جایگاه بسیار خوبی از لحاظ مدیریتی در آنها دارد و از طرف دیگر مراکزی که روابط عمومی‌ها جایگاه پایینی دارند خروجی‌های خوبی در انجام وظایفشان ندارند.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات با بیان اینکه تشکیل شورای روابط عمومی مراکز حوزوی یکی از توفیقات بسیار خوب در حوزه است افزود: این شورا یک فرصتی بسیار مغتنم برای ایجاد هماهنگی‌ها و هم‌افزایی مأموریت‌ها در خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون است.

وی تصریح کرد: شورای روابط عمومی مراکز حوزوی باید فعالیت‌های خود را از حالت مقطعی و تبلیغاتی به فعالیت‌های برنامه‌ریزی، هدایت و کمک کننده برای مدیران در تصمیم‌گیری‌ها ارتقا دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی با بیان اینکه شورای روابط عمومی نباید تنها در مراسم‌های مختلف تشکیل شده و برنامه‌ریزی کند گفت: مسئولان شورای روابط عمومی‌ها باید برای رسیدن به جایگاه عالی این شورا در حوزه به‌صورت جدی‌تری برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

وی بیان کرد: حقیقتاً همکاران روابط عمومی در مرکز خدمات شبانه‌روز در خدمت این مرکز هستند، ولی از نظر جایگاه سازمانی و وضعیت استخدامی و مزایا در جایگاهی که انتظار داریم قرار ندارند، امیدواریم با هم‌افزایی شوراهای روابط عمومی بتوانیم اتفاقات خوبی را برای کارشناسان، عوامل اجرایی و خبرنگارانی که در حوزه روابط عمومی فعالیت تنگاتنگی دارند از نظر جایگاه خدمتی و وضعیت معیشتی رقم بزنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb85ba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما