چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48272
منبع : خبرگزاری فارس

آيت‌الله نوري همداني: حوزه در خصوص سند 2030 تابع رهبر است/هر رأي مردم تيري به پيكر دشمن است

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد گفت: اگر رهبر بر توجيهات سند 2030 صحه گذاشتند ساكت مي‌شويم و اگر ساكت نشوند و ما ساكت نمي‌شويم پس از انتخابات پيگيري مي‌كنيم بايد در نظر داشت حوزه با تمام قوا تابع حرف رهبر است.
آيت‌الله نوري همداني: حوزه در خصوص سند 2030 تابع رهبر است/هر رأي مردم تيري به پيكر دشمن است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) تأکید کردند که امر و فرهنگ ما را احیا کنید و به مردم بگویید این امور وسیع است.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا امر اهل بیت(ع) را منتشر کنید دارای پاداش و فضیلت است کسانی که قدرت دارند برای تبلیغ در ایام ماه رمضان به مناطق مختلف اعزام شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انتخاباتی در پیش است که بسیار اثر دارد گفت: باید حضور حداکثری مردم در انتخابات حفظ شود واجب است همه شرکت کنند انسان نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشد زیرا حق و تکلیف است زن و مرد، پیر و جوان به عنوان جهاد در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهاد به شکل حضور در انتخابات است بنابراین مردم باید نشان دهند به این نظام علاقه دارند، هر رأی مردم تیری به پیکر دشمن است امیدواریم حضور با شور و شکوه مردم در انتخابات روز جمعه صورت گیرد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه این نظام بر پایه عقیده و ایمان است گفت: این نظام ولایی است و با فرهنگ اهل بیت(ع) ارتباط دارد امام خمینی(ره) فرمودند حفظ نظام از همه واجب‌تر است باید مراقب بود علیه نظام کوچکترین کلمه بیان نشود، این نظام خدمات فراوانی انجام داده است.

وی عنوان کرد: در این مدت خدمات خوبی از نظر اقتصادی، سیاسی و... ارائه شده مردم از زیر سلطه نجات پیدا کردند بنابراین در ماه رمضان خدمات نظام را برای مردم بیان کنید بخش زیادی از سخنان رهبر معظم انقلاب مربوط به این بود که باید برای مردم خدمات نظام بیان شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سند 2030 گفت:‌ همیشه غرب و اروپا به ما با نظر تحقیرآمیز نگاه می‌کنند و سلطه‌طلبی و زیاده‌خواهی در روح آنها وجود دارد بنابراین سندی درست کردند که باید فرهنگ و تعلیم و تربیت به این شکل باشد.

وی عنوان کرد: موارد وقیحی در این سند ذکر شده، قدرت، عزت و توانمندی ما در حد بالا است باید حکم اسلام را اجرا کنیم رهبر انقلاب فرمودند این سند خیانت است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم جان و جوان دادند تا این انقلاب به ثمر رسید گفت: 70 تا 80 نفر از اساتید بزرگ حوزه اظهار ناراحتی کردند حوزه خود را پشتیبان رهبر و نظام در هر فداکاری و اقدامی می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: هر موضوعی که رهبر فرموده باشند حوزه علمیه پشتیبان است و سند 2030 را محکوم می‌کنیم ما برای انتخابات سکوت کردیم ولی آنها توجیه کردن را شروع کردند رهبر کسی نیست که اغفال شود اطمینان داریم اگر رهبر بر توجیهات شما صحه گذاشتند ساکت می‌شویم و اگر اینگونه نباشد ما ساکت نمی‌شویم پس از انتخابات پیگیری می‌کنیم باید در نظر داشت حوزه با تمام قوا تابع سخن رهبر است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcciiq0.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما