چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 48284
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

نقش روابط عمومی‌ها در افزایش اعتماد عمومی به دستگاه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم نقش روابط عمومی‌ها در افزایش اعتماد عمومی به دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.
نقش روابط عمومی‌ها در افزایش اعتماد عمومی به دستگاه‌ها
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی، ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در مجموعه ادارات و سازمان‌ها به عنوان یک بازوی مشورتی نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و انتقال نظرات و اهداف و برنامه‌های سازمان به بطن جامعه دارند.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق، شایسته و به موقع به مردم تصریح کرد: مردم زمانی که از خدمات و فعالیت‌های هر مجموعه‌ای آگاه باشند با مشکلاتی که در مسیر خدمات رخ می‌دهد آسان‌تر روبه رو شده و به نوعی همکار و همراه مدیران برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها هستند و این مهم با اتکا به روابط عمومی‌ها محقق می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در مجموعه مدیریت شهری نیز نقش روابط عمومی بسیار مهم و کارگشا است خاطرنشان کرد: مردم به طور روزمره با خدمات مدیریت شهری در شهرها روبه رو هستند و اگر اطلاع‌رسانی درستی در خصوص فعالیت‌ها به آنها نشود و محیط شهر دچار پراکندگی و گسیختگی تبلیغاتی شود عدم رضایتمندی عمومی را به دنبال داشته و آگاهی لازم و اطلاعات کافی به عموم مردم نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه امروز مردم اعتماد بیشتری به مجموعه مدیریت شهر و شورا در قم دارند خاطرنشان کرد: در سایه تصمیمات و اقدامات کارگشا و مناسب شورا و شهرداری در کنار هم امروز شاهد شکل‌گیری وضعیت خوبی در شهر قم هستیم که اطلاع‌رسانی در این خصوص بر عهده روابط عمومی‌ها بوده و به همین منظور مردم نیز رضایتمندی و اعتماد بیشتری به خادمان خود پیدا کرده‌اند.

بیاتی تصریح کرد: امیدواریم با همین سرعت و توان پروژه‌های شهری قم در سایه همدلی، همکاری و مشارکت عمومی به سرانجام رسیده و شاهد بهبود وضعیت معیشت و زندگی شهروندی در قم باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfj0dj.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما