چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 48293
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

كاراته هیأت‌‌ تاثيرگذار در توسعه ورزش بانوان قم / تقدير از توسعه كاراته زنان

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم گفت: اداره كل ورزش و جوانان قم با توجه به ارزيابي عملكرد سال 1395 از هیأت‌‌ كاراته به عنوان رتبه برتر در شاخص امور ورزش بانوان قدرداني كرد.
كاراته هیأت‌‌ تاثيرگذار در توسعه ورزش بانوان قم / تقدير از توسعه كاراته زنان
كاراته هیأت‌‌ تاثيرگذار در توسعه ورزش بانوان قم / تقدير از توسعه كاراته زنان
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز، اظهار کرد: موفقیت‌های به دست آمده که منجر به ارتقاء جایگاه این هیأت‌‌ در بین هیأت‌‌‌های فعال ورزش قم شده، مطمئنا حاصل یک کار گروهی و تلاش تمامی نیروی انسانی فعال در این هیات، مدیران باشگاه‌‌ها، مربیان، داور، ورزشکاران و قهرمانان کاراته قم در هر دو بخش مردان و بانوان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیأت‌‌ کاراته استان قم در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عملکرد سال 1395 هیأت‌‌‌های ورزشی این استان، یکی از هیأت‌‌‌های برتر قم لقب گرفت و به لطف خدا در شاخص توسعه ورزش بانوان نیز توانست رتبه برتر قم لقب بگیرد.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم خاطرنشان کرد: در بخش بانوان سال 1395 شاهد اقدامات قابل توجهی در کاراته استان قم بوده‌ایم که این مهم نیز بدون تردید مرهون اجرای موفق برنامه‌های پیش‌بینی شده در هیأت‌‌ و تلاش و کوشش وافر نایب‌رئیس بخش بانوان خانم سارا غلامی است که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز شایسته قدردانی دانسته شده است.

وی تصریح کرد: با این اتفاقات خوب و مثبت، خوشبختانه رتبه هیأت‌‌ ورزشی برتر در شاخص امور ورزش بانوان در بین هیأت‌‌‌های ورزشی استان با اهدای لوح تقدیر به نایب‌رئیس بانوان هیأت‌‌ کاراته استان قم به این هیأت‌‌ ورزشی اختصاص پیدا کرد و زمینه‌ای شد تا در سال 96 با انگیزه و تلاش بیشتر برای موفقیت تلاش شود.

برخوردار خاطرنشان کرد: در بخش فعالیت‌های استانی کاراته بانوان شاهد اقدامات خوبی بوده‌ایم، به طوری که هم رقابت‌های قهرمانی کاراته دختران و بانوان قم و هم پیکارهای لیگ کاراته در این بخش برگزار شده است، ضمن اینکه تیم‌های کاراته بانوان قم در رده‌های سنی مختلف در لیگ‌های کشور حضور یافته‌اند و عملکرد آنها نوید آینده‌ای خوب و موفق را برای کاراته بانوان قم می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfm0dj.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما