چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 48294
منبع : جهان نیوز
ابطحی:

آقای وزیر! نتایج باید لحظه به لحظه اعلام شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر کشور درباره تک مرحله‌ای بودن انتخابات گفت: قطعاً انتخابات تک مرحله‌ای است، اما روحانی هشتمین رئیس‌جمهور نیست.
آقای وزیر! نتایج باید لحظه به لحظه اعلام شود
آقای وزیر! نتایج باید لحظه به لحظه اعلام شود
به گزارش قم نیوز، سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهارات امروز وزیر کشور درباره تک مرحله‌ای بودن دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: قطعاً انتخابات ریاست‌جمهوری تک مرحله‌ای است، اما آقای روحانی هشتمین رئیس‌جمهور کشور نخواهد بود.
وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها حاکی از کاهش آرای آقای روحانی دارد، افزود: با کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از صحنه انتخابات به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، معادلات انتخاباتی برای جریان رقیب به هم ریخته است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر کشور درباره اینکه نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری لحظه به لحظه اعلام نمی‌شود، ادامه داد:  اتفاقی در سال 88 رخ داد که برخی فکر کردند دو ساعت پس از پایان یافتن رای‌گیری‌ها رئیس‌جمهور شده‌اند و دچار توهم شدند که دولت سعی دارد با این اقدام برخی از شبهات را برطرف کند.

ابطحی با بیان اینکه آراء باید به صورت تدریجی و لحظه به لحظه  به مردم اعلام شود، اظهار داشت: شورای نگهبان نیز به دلیل اینکه وظیفه صیانت از آرای مردم را بر عهده دارد، باید به این موضوع ورود کند و به وظیفه نظارتی خود به نحو احسن عمل کند تا شک و شبه‌ای در این میان ایجاد نشود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtx9t.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما