چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 48306
منبع : قم فردا
همزمان با سفر جهانگیری به قم؛

رد پای فتنه در قم

قم نيوز : قم نیوز: بر اساس اخبار رسیده این سناریو قرار است در شهرهایی مانند قم، که آقای رئیسی هوادارن زیادی در آن دارد، اجرا شود.
رد پای فتنه در قم
رد پای فتنه در قم
به گزارش قم نیوز، به دنبال ناکامی های اخیر ستاد انتخاباتی روحانی  در ایجاد موج انتخاباتی به نفع خود، اخیراً عناصر مشکوک  سناریوهای عملیات روانی با هدف مظلوم نمایی را در دستور کار قرار خود داده اند .

 بر اساس اخبار رسیده این سناریو قرار است در شهرهایی مانند قم، که آقای رئیسی هوادارن زیادی در آن دارد، اجرا شود.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است  در حاشیه سفر امروز آقای جهانگیری به قم، گروهی از افراد فتنه گر که از تهران وارد قم شده اند، به عنوان هوادارن آقای رئیسی وارد محل سخنرانی آقای جهانگیری (ورزشگاه حیدریان) شده و در مراسم ایشان اخلال و نهایتاً درگیری ایجاد کنند .

 هدف از این درگیری ساختگی این است که هواداران آقای روحانی را به درگیری با هواداران و ستادهای آقای رئیسی در سطح شهر تحریک کنند.

اگر این سناریو صحت داشته باشد لازمه هوشیاری ستاد ها انتخاباتی و هواداران کاندیداهای انتخاباتی دوچندان می شود ،به خصوص جوانان عزیز هوادار هر دو کاندید باید به شدت مراقب تحرکات عناصر فتنه گر باشند تا از فضای هیجانی انتخاباتی که لازمه شور و شوق فضای فعلی است، عناصر فرصت طلب سو استفاده نکنند .

 مهمترین زمینه برگزاری انتخابات امنیت است که بدخواهان به دنبال خدشه دار کردن این امنیت در روز های قبل ازانتخابات هستند تا به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaieny.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما