پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 48333
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان پارك‌ها وفضاي سبز شهرداري قم:

تله سيژ بوستان علوي تا پايان خرداد تكميل مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك‌ها وفضاي سبز شهرداري قم از تكميل عمليات عمراني و نصب تجهيزات تله سِيژ بوستان علوي تا پايان خردادماه خبر داد.
تله سيژ بوستان علوي تا پايان خرداد تكميل مي‌شود
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با اشاره به روند احداث تله سیژ در بوستان علوی، برآورد هزینه‌ای انجام شده برای این پروژه را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: حدود ۲۰ میلیارد ریال این پروژه بابت هزینه‌های خرید و تامین تجهیزات و ۱۰ میلیارد ریال برای نصب، راه‌اندازی و استانداردسازی بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با اشاره به تامین استانداردهای لازم برای این تجهیزات، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر حساسیت‌ بالایی در خصوص استانداردسازی این تجهیزات ایجاد شده و در گذشته پس از نصب تجهیزات اقدامات استانداردسازی صورت می‌گرفت اما با پیگیری‌ها قبل از خرید و نصب استانداردسازی صورت می‌گیرد.

جوادیان با بیان اینکه استانداردسازی در سه مرحله صورت می‌گیرد، افزود: در زمان خرید تجهیزات، نصب آنها و بهره‌برداری از آنها توسط کارشناسان سازمان استاندارد نظارت لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به دنبال اخذ استاندارد اروپایی برای این خط تله سیژ هستیم، گفت: همزمان با بررسی سازمان استاندارد گواهی بهره‌برداری از شرکت اتریشی مجری استاندارد در اروپا گرفته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با اشاره به زمان مورد نیاز برای تجهیز و راه‌اندازی تله سیژ بوستان علوی، گفت: پس از ترخیص، حداکثر یک ماه برای نصب و راه‌اندازی خط تله سیژ زمان لازم داریم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaeeny.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما