پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 48335
معاون تبلیغ حوزه:

اکثر طلاب و روحانیان زندگی ساده و درآمد کمی دارند

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ حوزه های علمیه تاکید کرد که اکثریت طلاب و روحانیان حوزه زندگی ساده ای دارند و با درآمد کم زندگی می کنند.
اکثر طلاب و روحانیان زندگی ساده و درآمد کمی دارند
به گزارش قم نیوز، همایش مبلغان اعزامی به رده های سپاه ماه مبارک رمضان در سالن همایش مجتمع امام علی (ع) با  حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه برگزار شد.

مسئول معاونت تبلیغ حوزه علمیه در خصوص شرائط تبلیغ موثر گفت: اگر ما شرائط زمانی و جایگاه خودمان را به خوبی بشناسیم می توانیم پیام خودمان را بخوبی به مخاطب القاء کنیم.

وی با مقایسه دیدگاه مردم نسبت به روحانیت  در قبل و بعد انقلاب اظهار داشت: در قبل از انقلاب اصل در روحانیت سلامت و پاکی بود اما امروز قدری این اصل مخدوش شده و مردم باید پاکی و ساده زیستی را در ما ببینند تا به ما اعتماد کنند.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه با انتقاد از عملکرد برخی  از روحانیون که در چشم هستند و مردم نوع زندگی و برخورد آن ها را می بینند اظهار داشت: اکثریت روحانیون و طلاب زندگی ساده و درآمد کمی دارند ولی مردم با دیدن برخی از روحانیون مشهور که ذی طلبگی را حفظ نمی کنند این را به کل روحانیت  تعمیم می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در پایان از مبلغین خواست در پادگان ها اصل اولیه در برخورد با سربازان و افسران را رفاقت و دوستی و طلبگی  بگذارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccp1q0.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما