پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 48353
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم:

شرکت در انتخابات نشانه اعتماد به نظام است

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات خواسته مخالفین نظام است، گفت: شرکت در انتخابات نشانه اعتماد و اعتقاد به نظام است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم: شرکت در انتخابات نشانه اعتماد به نظام است
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم: شرکت در انتخابات نشانه اعتماد به نظام است
به گزارش قم نيوز، حسین معین‌آبادی امروز، بابیان اینکه انتخابات یک رفراندوم است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات نشانه پذیرش و اعتماد به قانون، مجریان انتخابات و اعتماد به نظام سیاسی کشور است.

وی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مشارکت هر چه بیشتر صورت بگیرد، امنیت ملی بیشتر ani و دولتی که متعاقباً پس از انتخابات امور کشور را به دست می‌گیرد با اعتماد به نفس بیشتری به مردم جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم تاکید کرد: شرکت نکردن در انتخابات به دلایلی مانند بی‌انگیزگی، بی‌توجهی به نتایج انتخابات، واگذاری مسؤولیت به سایر آرای مردم، بی‌توجهی به سرنوشت سیاسی کشور است که می‌تواند هزینه فراوانی را به نظام و به مردم تحمیل کند.

معین‌آبادی با اشاره به آگاه بودن مردم کشورمان نسبت به مسائل داخلی و خارجی بیان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور خواهیم بود و تمام واجدین شرایط در این شور سیاسی شرکت می‌کنند.

وی شرکت نکردن در انتخابات را خواسته مخالفین نظام دانست و گفت: شرکت در انتخابات به منزله اعتماد و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره نظر مراجع تقلید مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح تصریح کرد: حضور و مشارکت در انتخابات با مقوله رأی دادن به کاندیدا، دو مقوله جدا از هم است و زمانی مشارکت حداکثری تأثیر مطلوب بر جامعه می‌گذارد که نام یکی از نامزدهای انتخابات روی برگه‌های مخصوص درج و به صندوق انداخته شود.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان بیش از گذشته نسبت به مسائل کشور آگاه هستند، عنوان کرد: آگاهی سیاسی مردم ایران موجب افتخار نظام اسلامی ایران است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به میزان مشارکت مردم کشور در 11 دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: میانگین مشارکت مردم در دوره‌های گذشته 60.2 درصد است که با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل سیاسی و به دلیل نگرانی آنان از سرنوشت کشور حضور بیشتری را امسال پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc11q0.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما