جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 48372
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله كعبي:

مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح اقتدار نظام را تثبیت می‌کنند/مردم فریب تبلیغات کاذب را نخورند

قم نيوز : قم نيوز: عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: انتخابات عرصه حضور حقوقي مردم در صحنه است و مردم بايد در 29 اردیبهشت گزينه اصلح را انتخاب کنند.
آيت‌الله كعبي: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح اقتدار نظام را تثبیت می‌کنند/مردم فریب تبلیغات کاذب را نخورند
آيت‌الله كعبي: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح اقتدار نظام را تثبیت می‌کنند/مردم فریب تبلیغات کاذب را نخورند
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله عباس کعبی امروز با بیان اینکه انتخابات تبلور مردم سالاری اسلامی است اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات تعیین‌کننده است و انتخاب مردم در فرهنگ اقتصاد، امنیت، اوضاع اجتماعی، سیاسی و شرایط داخلی و بین المللی نظام اسلامی تأثیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در عین حالی که از نعمت آزادی انتخاب برخوردار هستند در برابر انتخاب خود مسؤول هستند و این آزادی تؤام با مسؤولیت در انتخابات است و تشخیص و انتخاب اصلح وظیفه شرعی و اخلاقی محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید بر اساس هیجانات کاذب و التهابات اجتماعی رأی داد گفت: رأی باید بر پایه عقلانیت، معنویت و با احساس مسؤولیت، امانت و تلاش برای حفظ استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، پیشرفت، عدالت، تحقق آرمان‌های امام و شهدا، رونق و بهبود زندگی و پیشبرد تولید و اشتغال باشد.

وی عنوان کرد: برخی اوقات فضای تبلیغات انتخاباتی فریبنده است و هیجانات کاذب قدرت تشخیص را از مردم می‌گیرد.

کعبی با بیان اینکه مردم نباید فریب تبلیغات کاذب را بخورند تأکید کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که با فقر و تبعیض مبارزه می‌کند و مشکل بیکاری را از میان برمی‌دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید پس از پایان انتخابات بر پایه قانون و اخلاق عمل کنیم و متأثر از التهابات پس از انتخابات نباشیم گفت: باید در نظر داشت دشمنان تلاش می‌کنند فرصت انتخابات را به تهدید تبدیل کنند و درصدد فتنه‌انگیزی هستند؛ رأی هر چه بیشتر باشد سبب تضمین اقتدار، امنیت ملی، تعمیق و ثبات نظام اسلامی می‌شود.

وی یادآور شد: انتخابات عرصه حضور مردم در صحنه است و مردم باید با انتخاب گزینه اصلح در 29 اردیبهشت بار دیگر 9 دی را تکرار کنند.

کعبی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم سبب پیشبرد انقلاب می‌شود و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مسؤول صیانت از رأی مردم هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxs0o.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما