جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 48373
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی انجمن نمایش استان قم خبر داد

اجرای 9 نمایش صحنه ای و خیابانی در جشنواره تئاتر کریمه

قم نيوز : قم نيوز: سخنگوی انجمن نمایش استان قم گفت: 6 نمایش صحنه‌ای و سه نمایش خیابانی در جشنواره تئاتر کریمه که از یکم تا سوم خرداد اجرا می‌شود و در روز چهارم از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
سخنگوی انجمن نمایش استان قم خبر داد؛ اجرای 9 نمایش صحنه ای و خیابانی در جشنواره تئاتر کریمه
سخنگوی انجمن نمایش استان قم خبر داد؛ اجرای 9 نمایش صحنه ای و خیابانی در جشنواره تئاتر کریمه
به گزارش قم نيوز، مریم السادات صدرپور  با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تئاتر کریمه در قم اظهار کرد: این جشنواره از یکم تا چهارم خردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شمار نمایش‌هایی که در مرحله نهایی جشنواره به صورت عمومی اجرا می‌شود، گفت: 6 نمایش صحنه‌ای و سه نمایش خیابانی در این جشنواره اجرا می‌شود.

سخنگوی انجمن نمایش استان قم با اشاره به عناوین نمایش‌هایی که به صورت صحنه‌ای و خیابانی به اجرا گذاشته می‌شود، تصریح کرد: نمایش‌های خانه عزیز، باطل‌السحر، ترنج، بازدم، کلاژ و گامی در دوزخ نمایش‌های صحنه‌ای است که در خانه ماه فرهنگسرای جوان و تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

صدر پور اجرای نمایش‌های خیابانی را در این جشنواره مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نمایش برادرها، نمایش نان و نمک و نمایش عکاس در محوطه فرهنگسرای جوان به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به زمان اجرای این نمایش‌ها گفت: نمایش خیابانی برادرها به نویسندگی فؤاد ابراهیمیان و به کارگردانی هادی شمس دوشنبه یکم خرداد ماه ساعت 17.30 در محوطه فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

سخنگوی انجمن نمایش استان قم ادامه داد: نمایش خانه عزیز نیز روز دوشنبه یکم خردادماه به نویسندگی محسن پاکدامن و کارگردانی مهدی رکنی ساعت‌های 18 و 19:30 در خانه ماه فرهنگسرای جوان روی صحنه می‌رود.

صدر پور با اشاره به اجرای نمایش باطل‌السحر به نویسندگی محمدرضا شاه مردی گفت: کارگردانی این نمایش را نیز محمدرضا شاه مردی بر عهده داشته که در ساعت‌های 18 و 19:30 روز دوشنبه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا می‌رسد.

وی به نمایش‌هایی که در روز دوم خردادماه به روی صحنه می‌رود اشاره و عنوان کرد: نمایش خیابانی عکاس به نویسندگی و کارگردانی حسن خوش‌رفتار در محوطه فرهنگسرای جوان ساعت 17:30 دقیقه اجرا می‌شود.

سخنگوی انجمن نمایش استان قم ادامه داد: نمایش پلاژ نیز به نویسندگی سید صدرا میره ای و کارگردانی عطاالله منتظری ساعت 18 و 19:30 در خانه نمایش ماه در فرهنگسرای جوان روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اجرای نمایش ترنج به نویسندگی عباس جان فدا گفت: کارگردانی این نمایش را سیامک عبدالله  بر عهده داشته است و این نمایش روز سه‌شنبه ساعت 18 و 19.30 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد به روی صحنه می‌رود.

صدرپور نمایش خیابانی نان و نمک را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: نویسندگی و کارگردانی این نمایش را مرتضی مرتضوی راد انجام داده و ساعت 17:30 در فرهنگسرای جوان اجرا می‌شود.

سخنگوی انجمن نمایش استان قم گفت: نمایش بازدم به نویسندگی سید صدرا میره‌ای و کارگردان صمد آذرخش سه‌شنبه ساعت 18 و 19:30 در خانه نمایش فرهنگسرای جوان به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اجرای نمایش گامی در دوزخ گامی در بهشت به نویسندگی مصطفی کولی وندی و کارگردانی مرتضی جلالی عنوان کرد: این نمایش چهارشنبه ساعت 18:30 و 19:30 در تالار شهید آوینی روی صحنه می‌رود.

صدر پور خاطرنشان کرد: اختتامیه سومین جشنواره استانی تئاتر کریمه نیز ساعت 18:30 روز پنجشنبه در تالار شهید آوینی با حضور هنرمندان و مسوولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcexx8e.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما