کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شب انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت

سخنگوی سپاه تکذیب کرد

اقدام مشکوک روزنامه دولت در جعل بیانیه انتخاباتی به نام سردار قاسم سلیمانی

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 13:31

قم نيوز: روزنامه دولتی ایران در شب انتخابات، طی اقدامی عجیب اقدام به انتشار یک بیانیه انتخاباتی جعلی به نام فرمانده نیروی قدس سپاه کرد.


به گزارش قم نيوز، کانال تلگرامی روزنامه دولت (ایران) ساعتی قبل اقدام به انتشار بیانیه انتخاباتی جعلی به نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه کرد.

در این بیانیه جعلی که کانال تلگرامی روزنامه ایران منتشر کرد، ضمن انتساب مطالب جهت دار به فرمانده سپاه قدس، شعار انتخاباتی حسن روحانی نیز گنجانده شده است.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، در این باره گفت: پیش از این سپاه پاسداران در بیانیه‌ای، مواضع این نهاد در قبال انتخابات و بویژه استفاده از نام فرماندهان، به خصوص سردار سلیمانی را اعلام کرده و اکنون نیز همان موضع برقرار است.

وی اظهار داشت: بنا بر روش همیشگی سپاه پاسداران، هرگونه موضع‌گیری‌های از این دست توسط فرماندهان در موارد مختلف، توسط روابط عمومی و یا سخنگوی سپاه اعلام شده و غیر از آن هر مطلبی فاقد ارزش است و به شدت تکذیب می شود.

 جعل بیانیه به نام سردار حاج قاسم سلیمانی که چهره محبوب و ملی کشور است از سوی روزنامه دولت آن هم در آخرین ساعات منتهی به رای گیری انتخابات ریاست جمهوری نگران کننده بوده و به نظر می رسد در جهت ایجاد انحراف و شبهه افکنی در افکار عمومی صورت گرفته است.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 48382

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48382/سخنگوی-سپاه-تکذیب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir