جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 48387
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران قم عنوان کرد

تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات/صداوسیما عملکرد بیطرفانه‌ای داشت

قم نيوز : قم نيوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات را «آری به نظام جمهوری اسلامی ایران» دانست و گفت: بر خلاف اظهار نظرها علیه عملکرد صدا و سیما، صدا و سیما عملکرد خوب و بیطرفانه‌ای داشت.
تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات/صداوسیما عملکرد بیطرفانه‌ای داشت
تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات/صداوسیما عملکرد بیطرفانه‌ای داشت
به گزارش قم نيوز، محسن رضایی در حاشیه برگزاری انتخابات در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران این استان اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مردم به صورت گسترده امکان استفاده از فضای مجازی داشتند و کنترل فضای مجازی به صورت وسیع امکان پذیر نبود و شاهد برخی از تخریب‌ها بودیم.

وی افزود: امیدواریم جامعه ایرانی، چون بر اساس اخلاق استوار است بر حفظ اخلاق اصرار کنند چون در صورت کمرنگ شدن اخلاقیات در جامعه، آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بر خلاف اظهار نظرها علیه عملکرد صدا و سیما، صدا و سیما عملکرد خوب و بیطرفانه‌ای داشت.

رضایی عنوان کرد: شور و نشاط مردم قم برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آنان در نخستین ساعات رأی گیری در شعب اخذ رأی دیدنی و بسیار خوب است.

وی شرکت در انتخابات را «آری به نظام جمهوری اسلامی ایران» دانست و گفت: رأی دادن مردم هم رأی به خودشان به عنوان تصمیم گیرنده اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم رأی به نظام، ایران و رهبری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: مردم با مشارکت در انتخابات اعلام می‌کنند که بر ارزش‌های انقلاب از جمله مردم سالاری دینی استوار بوده و این پیام خوبی برای جامعه ایران خواهد داشت.

رضایی خاطر نشان کرد: در انتخابات شرکت می‌کنیم تا جامعه ایران را به رشد و انقلاب را به آرمان‌های خود برسانیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjatex.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما