جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 48399
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله فقیهی:

حضور مردم در صحنه اقتدار ملی را تقویت می‌کند

قم نيوز : قم نيوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور مردم در صحنه اقتدار ملی را تقویت می‌کند گفت: افرادی که به امنیت کشور و مملکت فکر می‌کنند و به آرامش نیازمند هستند باید درانتخابات مشارکت داشته باشند.
آیت‌الله فقیهی: حضور مردم در صحنه اقتدار ملی را تقویت می‌کند
آیت‌الله فقیهی: حضور مردم در صحنه اقتدار ملی را تقویت می‌کند
به گزارش قم نيوز، آیت الله محسن فقیهی پیش از هر امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق سیار در قم انداخت، طی سخنانی شرکت در انتخابات را یک امر لازم عقلی دانست و اظهار کرد: هر انسان با هر دین و مذهبی باید در انتخابات شرکت کند. افرادی که به امنیت کشور و مملکت فکر می‌کنند و به آرامش نیازمند هستند باید در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه رهبری، مراجع و علما نسبت به حضور در انتخابات تاکیدات زیادی داشته‌اند، افرادی که به امنیت ایران فکر می کنند باید در صحنه حضور یافته و در آینده خود و کودکانشان تاثیرگذار باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان اسرائیل و کشورهای استکباری است که می‌تواند سبب اقتدار نظام اسلامی شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه اقتدار ملی را تقویت می‌کند تصریح کرد: اگر این اتحاد در جامعه شکل نگیرد دشمن نفوذ کرده و به بخش‌های مختلف نظام می‌زند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco1q0.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما