جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 48401
منبع : خبرگزاری مهر
آیت‌الله مصباح یزدی:

کوتاهی در رأی‌دادن خسارت است

قم نيوز : قم نيوز: رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) کوتاهی در شرکت در انتخابات را نوعی خسارت به نظام اسلامی دانست.
آیت‌الله مصباح یزدی: کوتاهی در رأی‌دادن خسارت است
آیت‌الله مصباح یزدی: کوتاهی در رأی‌دادن خسارت است
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی قبل از ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انسانی که مختار است، باید در انتخابات شرکت کند و در سرنوشت کشور خود نباید کوتاهی کند که در این صورت به خود ضرر زده و اگر این موضوع موجب ضرر و زیان جهان اسلام شود مسئول است.

وی تأکید کرد: در روایات آمده کسی که اهتمام به امور مسلمانان نداشته باشد مسلمان نیست و عقل حکم می‌کند که انسان تا جایی که می‌تواند به جامعه خود خدمت کند و به نفع نظام قدم بردارد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: امام و رهبری بارها تأکید بر مشارکت در انتخابات و حضور همه جانبه داشته‌اند و ما معتقد به ولایت هستیم و اطاعت از ولی فقیه را واجب شرعی می‌دانیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان تأکید کرد: امیدواریم ملت هر چه بیشتر پای صندوق‌های رأی حضور داشته و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqt9t.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما