کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جدال تیم‌های پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان

داور بین‌المللی قم ناظر فینال لیگ برتر بسکتبال شد

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 16:31

قم نيوز: داور بین‌المللی و با تجربه بسکتبال استان قم به عنوان ناظر فنی مسابقه نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.


به گزارش قم نيوز، بعد از انجام دیدارهای مراحل مقدماتی، حذفی و پلی‌آف فصل 96 – 1395 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، سرانجام تکلیف دو صعود کننده به دیدار نهایی این رقابت‌ها برای تعیین تیم قهرمان مشخص شد تا نمایندگان استان خوزستان برای قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

اکنون نوبت به برگزاری مسابقه پایانی بین تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان رسیده است تا از بین این دو تیم مدعی، قهرمان مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران برای معرفی نماینده کشورمان در دوره بعدی رقابت‌های جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا مشخص شود.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که از سوی فدراسیون بسکتبال، محمود حاج‌اسماعیلی داور بازنشسته بسکتبال قم به عنوان یکی از چهره‌های بین‌المللی و با تجربه عرصه قضاوت، به عنوان ناظر فنی این دیدار حساس انتخاب شده است و روز یکشنبه آینده راهی جنوب ایران می‌شود.

نخستین مسابقه مرحله فینال پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران بین تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان با نظارت فنی محمود حاج‌اسماعیلی روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و دو تیم دومین مسابقه خود را نیز روز یکشنبه 31 اردیبهشت برگزار می‌کنند که حاج‌اسماعیلی این دیدار را نیز نظارت می‌کند.

حاج‌اسماعیلی در حالی به عنوان ناظر فنی دو مسابقه حساس تیم‌های فینالیست فصل 96 – 1395 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شده است که از تجارب زیادی در عرصه‌های مختلف این رشته برخوردار است و مقطعی نیز مسوولیت سرپرستی هیأت‌ بسکتبال قم را بر عهده داشته است.

محمود حاج‌اسماعیلی از جمله داوران مطرح و نام‌آشنای بسکتبال استان قم است که در بین داوران موفق سال‌های اخیر بسکتبال کشورمان در قضاوت مهم‌ترین مسابقات داخلی و بین‌المللی این رشته ورزشی سابقه فعالیت دارد و اکنون مسئولیت مهم‌تری را بر عهده گرفته است و نظارت بر بازی‌های مهم و تعیین کننده لیگ‌های ایران را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 48404

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48404/داور-بین-المللی-قم-ناظر-فینال-لیگ-برتر-بسکتبال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir