کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله العظمی جوادی آملی هنگام رای گیری مطرح کردند:

حضور در انتخابات عبادت است/ تقدیر از حضور حماسی و شکوه مردم در پای صندوق های رای

خبرگزاری حوزه نیوز , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 23:43

قم نيوز: حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این که کار و رفتار مردم و حضور در انتخابات عبادت است، اظهار داشتند: امیدواریم آنچه از صندوق رای در می آید به مصلحت نظام و مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) باشد.


به گزارش قم نيوز، حضرت آیت الله جوادی آملی،‌ امروز  با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را در صندوق سیار 549 انداختند.

معظم له در سخنانی با بیان این که این نظام به برکت حضرت ولی عصر(عج) مستقر شده است، اظهار داشتند: از رهبر معظم انقلاب و تمام کسانی که انتخابات را به جلال و شکوه و عظمت و امنیت برگزار می کنند، قدرشناسی می کنیم.

ایشان تصریح کرد: دین به ما آموخت که مردم برای رای دادن و حضور در پای صندوق می ایستند، مردم را خالق مردم معرفی می کند و سخنان انبیا و امامان معصوم(ع) به تبیین این مسئله پرداخته است.

معظم له افزود: امام علی علیه السلام، مردم را به عنوان ستون دین معرفی کرده اند، نه رای دهنده و نه ستون سیاست، جمهوریت و حکومت.

حضرت آیت الله جوادی آملی در  ادامه افزودند: این دفاع مقدس را مردم حفظ کرده اند، مسئولان باید این هنر را داشته باشند، که این ستون را حفظ کنند، ستونی که بر زمین افتاده باشد، مشکلی را حل نمی کند. ما باید بدانیم مردم ستون دین هستند نه برای رای دادن و تشریفات.

حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کردند: رهبر اگر علی(ع) هم باشد تا زمانی که مردم راضی و حاضر و پایدار نباشند، شکست قطعی است. داشتن رهبر خوب یکی از ارکان است و اساس کار این است که ستون مردم را نگه داریم.

معظم له افزوندن: ملتی که جیبش خالی است را نمی توان با تعارف و تعریف نگاه داشت.

این مرجع تقلید با بیان این که ما امروز در منطقه مین قرار داریم  و در امنیت هستیم، گفتند، همین فرزندان ملت به استقبال شهادت رفتند و بر این اساس تمام تلاش ما باید این باشد که این ستون را حفظ کنیم. چرا که ستون افتاده مشکلی را حل نمی کند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این که کار و رفتار مردم و حضور در انتخابات عبادت است، اظهار داشتند: امیدواریم آنچه از صندوق رای در می آید به مصلحت نظام و مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) باشد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 48411

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48411/حضور-انتخابات-عبادت-تقدیر-حماسی-شکوه-مردم-پای-صندوق-های-رای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir