کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله امینی:

انتخابات همواره مورد رصد کشورهای دیگر است/ پرهیز از دادن رأی سفید

خبرگزاری مهر , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 23:15

قم نيوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات ایران همواره مورد رصد کشورهای دیگر است و حضور پرشور مردم باعث یأس دشمنان می‌شود.


به گزارش قم نيوز ، آیت الله ابراهیم امینی قبل از ظهر جمعه بعد از شرکت در دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم که این حضور چشمگیر مردم باعث شود که مسئولان در حل مشکلات بخصوص در بخش ازدواج، معیشت و بیکاری موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما در تمامی صحنه‌ها پشتوانه نظام هستند، ابراز داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث یأس دشمنان می‌شود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است، عنوان کرد: حضور پرشور مردم آبروی نظام است و انتخابات ایران همواره توسط کشورهای خارجی رصد می‌شود و مسئولان هم نباید حضور مردم را فراموش کنند و باید با جدیت به دنبال حل مشکلات باشند.

وی همچنین عنوان کرد: مردم از دادن رأی سفید پرهیز کنند زیرا رأی سفید فرصت‌ها را از دست می‌دهد.

آیت الله امینی همچنین به مشکلات شهر قم هم اشاره کرد و با بیان اینکه ترافیک و بیکاری از عمده مشکلات قم است، ابراز کرد: اعضای شورای اسلامی شهر هم باید برای حل مشکلات شهر قم تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.
انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 48413

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48413/انتخابات-همواره-مورد-رصد-کشورهای-دیگر-پرهیز-دادن-رأی-سفید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir