جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 48420
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله اعرافی:

ملت فردای انتخابات رفاقت را جایگزین رقابت می‌کند

قم نيوز : قم نيوز: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ملت ما به این رشد رسیده که در جای خود رقابت داشته و فردای انتخابات رفاقت داشته باشد و ملت شرایط حساس کنونی را به خوبی درک می‌کند.
آیت‌الله اعرافی: ملت فردای انتخابات رفاقت را جایگزین رقابت می‌کند
آیت‌الله اعرافی: ملت فردای انتخابات رفاقت را جایگزین رقابت می‌کند
به گزارش قم نيوز، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بعد از انتخابات همه باید در ساختن کشور دست به دست هم دهند و کشور را بر اساس مبانی اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه این جشن بزرگ را به همه ملت و جوانان غیور تبریک می‌گویم و برای همگان آرزوی سعادت دارم، اضافه کرد: ملت ما به این رشد رسیده که در جای خود رقابت داشته و فردای انتخابات رفاقت داشته باشد و ملت شرایط حساس کنونی را به خوبی درک می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه تعالی کشور در گرو پیروی از رهبری و حرکت در مسیر آرمان‌ها است، بیان کرد: ملت بعد از انتخابات مطالبه‌گر وعده‌ها هستند و همه باید برای تحقق وعده‌ها همکاری کنند.

وی در خصوص عملکرد رسانه ملی در ایام انتخابات تاکید کرد: با وجود مسائل مطرح شده نمره قابل قبولی رسانه ملی در ایام انتخابات گرفت و تعادل بین همه جوانب را رعایت کرد و امیدواریم در هر انتخابات تجربه گذشته را برای تعالی نظام انتخابات به کار بگیریم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchvknk.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما