دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 4847
درخشش تیم کاراته قم؛

کاراته کای قمی نایب قهرمان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از موفقیت کاراته کای قمی در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.
کاراته کای قمی نایب قهرمان کشور شد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار کرد: خوشبختانه تا این مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته، در تمام رده‌های سنی شاهد موفقیت و توفیق کاراته کاهای قمی در کسب مقام اوزان مختلف هستیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان در جریان است و در بین مدعیان شرکت کننده از استان‌های مختلف، بهترین‌های کاراته قم نیز حضور دارند.

رییس هیئت کاراته استان قم افزود: بعد از کسب موفقیت در به دست آوردن سه نشان طلا و برنز از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در تبریز، کاراته کاهای مستعد قمی در رده سنی جوانان نیز در تبریز خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه تا کنون کاراته کاهای پنج استان در مدال طلای کومیته انفرادی سهیم بوده‌اند، یادآور شد: در پایان دومین روز رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کومیته انفرادی رده سنی جوانان در تبریز، کاراته کاهای شرکت کننده از استان‌های همدان، تهران، البرز، آذربایجان غربی و فارس در کسب مدال طلا اوزان مختلف سهیم شدند.

عابدی بیان داشت: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان کاراته در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بهنام نجفی از همدان مدال طلا را از آن خود کرد، جواد قواقی از البرز در مکان دوم ایستاد و متین رسولی از آذربایجان غربی و امین تقی پور از زنجان سوم مشترک شدند.

وی ادامه داد: در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم که ۸۵ شرکت کننده داشت، ایمان آشوری از تهران مدال طلا را از آن خود کرد، سیاوش کریمی از زنجان به مدال نقره رسید و محمد رضا قلندری از البرز و آرش یونسی از آذربایجان غربی مشترکاً مقام سومی را بدست آوردند.

رییس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: همچنین در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم علی گلشن از فارس مدال طلا را از آن خود کرد و میثم رشوند از قزوین مدال نقره را بدست آورد، در حالی که سید محسن حسنی از البرز و فرشاد داداشی از آذربایجان شرقی مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند، ضمن اینکه در این وزن ۷۶ کاراته کا با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: در وزن ۷۶ کیلوگرم که با حضور ۷۰ کاراته کا برگزار شد، سعید کنعانی از البرز بر سکوی نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد، رضا بابرشمس از توابع تهران در جای دوم ایستاد و میلاد پیری از البرز و امیر شکیبا از قزوین عنوان سومی را کسب کردند.

عابدی با اشاره به مدال نقره کاراته کای قمی، تصریح کرد: در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم امیر آرام بن از آذربایجان غربی موفق شد با غلبه بر حریفان به مدال طلا دست یابد، سجاد شمس از قم صاحب مدال نقره شد و رضا کارکن از توابع تهران و میلاد موسوی از مازندران مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند، در حالی که در این وزن ۶۲ کاراته کا حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.e8ebjh8vf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما