شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : 48473
منبع : شهر نیوز

پيشرفت بيش از ۸۰ درصدي عمليات عمراني تله سيژ بوستان علوي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از پيشرفت بيش از ۸۰ درصدي عمليات عمراني تله سيژ بوستان علوي خبر داد.
پيشرفت بيش از ۸۰ درصدي عمليات عمراني تله سيژ بوستان علوي
پيشرفت بيش از ۸۰ درصدي عمليات عمراني تله سيژ بوستان علوي
    به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به ضرورت ايجاد فضاهاي تفريحي در شهر قم، اظهار كرد: ايجاد فضاهاي تفريحي، ورزشي براي آرامش شهروندان و پركردن اوقات فراغت از اهميت بالايي برخوردار است كه متاسفانه در شهر قم خلا اين فضاها به شدت احساس مي‌شود.

    مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه در شهر قم اماكني كه براي تفريح شهروندان باشد بسيار كم است، گفت: طي مدت حدود دو سال اخير بررسي‌هاي گسترده‌اي شده تا ما بتوانيم فضاهايي را در شهر قم براي تفريح ايجاد كنيم و از ابتداي سال ۹۵ چند پروژه در دستور كار قرار گرفت.

    جواديان با اشاره به راه‌اندازي مجموعه سورتمه بوستان علوي، بيان كرد: خوشبختانه استقبال خوبي از اين مجموعه شده و رضايت‌مندي شهروندان را به دنبال داشته است.

    وي به برنامه شهرداري براي راه‌اندازي تله سيژ و تله كابين اشاره كرد و افزود: همچنين با تاكيد شهردار مجموعه تفريحي بولينگ نيز در دستور كار شهرداري قرار گرفته است.

    مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با بيان اينكه از مهرماه سال ۹۵ پيگير احداث مجموعه تله سيژ در شهر قم بوده‌ايم، افزود: با پيگيري‌هايي كه صورت گرفت از شركتي معتبر در اتريش تجهيزات تله سيژ خريداري شده و طي ماه اخير اين تجهيزات وارد شهر قم شد.

    جواديان با بيان اينكه تله سيژ در بوستان علوي و جنب سورتمه احداث مي‌شود، بيان كرد: همزمان با پيشبرد برنامه‌هاي تامين تجهيزات توانستيم اقدامات عمراني را انجام داده و تكميل كنيم و بخش عمراني در حال حاضر بيش از ۸۰ درصد پيشرفت دارد.

    وي تصريح كرد: به محض اينكه تجهيزات از گمرك سلفچگان ترخيص شود عمليات نصب در بوستان علوي آغاز خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmjdj.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما