يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 48493
منبع : خبرگزاری فارس
مربی تیم ملی و دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

بدشانسی ملی‌پوش قم در کسب مدال از دوومیدانی نوجوانان آسیا

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم گفت: تنها ملی‌پوش دوومیدانی قم با بدشانسی فرصت کسب مدال از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را از دست داد.
بدشانسی ملی‌پوش قم در کسب مدال از دوومیدانی نوجوانان آسیا
به گزارش قم نیوز، محمدرضا اسحاقی، اظهار کرد: هم اکنون رقابت‌های دومین دوره دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در جریان است و علی سلامتیان به عنوان تنها نماینده استعدادها و نخبه‌های قم در این دوره از پیکارها حضور دارد.

وی ادامه داد: سلامتیان نماینده تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران در رشته 110 متر با مانع است و با توجه به سوابق بسیار خوبی که از خود در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بر جای گذاشته بود، امید بسیار زیادی به وی برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال از مسابقات آسیایی 2017 داشتیم.

دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: تمام آمار و ارقام عملکرد سلامتیان در میادین قبلی حکایت از موفقیت این ملی‌پوش ارزنده دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا داشت اما متاسفانه در آخرین لحظات مسابقه 110 متر با مانع دچار بدشانسی شد و مدال از دست او پرید.

وی که هم اکنون به عنوان یکی از مربیان تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران در پیکارهای آسیایی حضور دارد، اضافه کرد: در پایان روز نخست این مسابقات در شهر بانکوک تایلند، یک عنوان ششمی نصیب تیم ملی ایران شد، ضمن اینکه شاهد صعود ارزشمند سه نماینده کشورمان به مرحله فینال بودیم.

اسحاقی عنوان کرد: سطح کمی و کیفی دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با توجه به حضور دوومیدانی‌کاران دختر و پسر از کشوهای مختلف قاره کهن بسیار بالا است و تمام شرکت کنندگان در این مسابقات با انگیزه کسب مدال به میدان آمده‌اند و واقعا مدال گرفتن سخت است.

وی راجع به عملکرد ملی‌پوش دوومیدانی قم در این پیکارها، تصریح کرد: سلامتیان در مرحله مقدماتی رشته 110 متر با مانع، شرایطی که تمام شرایط را برای صعود مقتدرانه خود به جمع برترین‌های این ماده مهیا می‌دید، متاسفانه با بداقبالی مواجه شد و واقعا از اتفاقی که برای وی رخ داد ناراحتم.

مربی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران افزود: سلامتیان بیش از 100 متر از طول رقابت را موازی با شرکت کننده برتر گروه خود در حال رقابت بود که پس از فرود از مانع آخر با برخورد به حریف کناری خود بر زمین افتاد، در حالی که اگر به فینال می‌رفت بدون شک یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در 110 متر با مانع بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchxknk.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما