دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 48561
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان دیدارهای هفته نخست رقم خورد

صدرنشینی فرش‌نشین‌ها در لیگ فوتبال باشگاه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم با برگزاری 6 مسابقه و عبور 15 توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.
صدرنشینی فرش‌نشین‌ها در لیگ فوتبال باشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیات فوتبال قم با رقابت 12 تیم در 6 بازی حساس، هفته نخست خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که در 6 بازی 15 توپ وارد دروازه‌ها شد.

این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های فوتبال پاس، الوند، پرسپولیس شادقلی، پرسپولیس باقرآباد، کوثر، ایران‌زمین، فرش‌ ایران، افشید، طوفان، فولاد ماهان، فرم‌گستران، شهرقائم، ستارگان و شهیدان پورعزیزی برگزار می‌شود و تیم‌های برتر به دسته اول باشگاه‌های قم راه خواهند یافت.

دیدارهای هفته نخست از فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال قم در حالی به انجام رسید که در نخستین مسابقه تیم فوتبال پاس قم به مصاف الوند رفت و در پایان 90 دقیقه رقابت آنها سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و سرانجام تیم پاس با برتری دو بر یک میدان را ترک کرد.

در دومین دیدار تیم پرسپولیس شادقلی برابر پرسپولیس باقرآباد قرار گرفت که در پایان این بازی یکی از سه تساوی هفته با نتیجه یک بر یک رقم خورد، ضمن اینکه تیم کوثر به مصاف ایران‌زمین رفت و جدال آنها نیز با نتیجه بدون گل، دومین تساوی هفته نخست را به دنبال داشت.

مسابقه تیم‌های فوتبال فرش‌ایران و افشید پرگل‌ترین دیدار هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه‌های قم بود که در آن 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و سرانجام تیم فرش ایران با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست داد و با کسب سه امتیاز این دیدار نخستین صدرنشین این رقابت‌ها لقب گرفت.

تیم‌های طوفان و فولاد ماهان نیز برگزار کننده یکی از کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته نخست بودند و این بازی با برتری یک بر صفر به سود طوفان تمام شد، ضمن اینکه مسابقه تیم‌های فرم‌گستران و شهرقائم با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید تا پرونده هفته نخست بسته شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfk0o.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما