دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 48576
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم؛

صعود به لیگ برتر فوتسال ایران هدیه ما به مردم قم است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که تمامی اعضای باشگاه آتلیه طهران قم برای صعود به لیگ برتر از خود گذشتگی کردند، گفت: این موفقیت را به مردم قم تقدیم می‌کنیم.
صعود به لیگ برتر فوتسال ایران هدیه ما به مردم قم است
صعود به لیگ برتر فوتسال ایران هدیه ما به مردم قم است
به گزارش قم نیوز، سید وحید غیاثی اظهار داشت: صعود به لیگ برتر فوتسال ایران برای همه ما یک موفقیت بزرگ است و خوشحالم که با همدلی تمام مجموعه و اهالی فوتسال به جایی رسیدیم که امروز قم در لیگ برتر فوتسال ایران ۲ نماینده دارد.

وی افزود: صعود به لیگ برتر فوتسال ایران را به مردم قم تقدیم می‌کنیم و خوشحالیم که امروز مردم قم به ویژه علاقمندان به ورزش از این موفقیت شاد هستند و شاد کردن دل دیگران برای ما از هر چیز دیگری باارزش‌تر است.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: تمامی اعضای باشگاه آتلیه طهران قم برای صعود به لیگ برتر فوتسال از خود گذشتگی کردند و صعود به لیگ برتر، خواست و اراده همه اهالی فوتسال و ورزش قم بود و خدا در این راه ما را یاری کرد که با دست خالی موفق شویم.

غیاثی بیان داشت: خدا را شاکرم که شرمنده مردم قم نشدیم و همه کسانی که در مسابقات ما از روی سکو پشتیبان تیم ما بودند و هر کسی که برای ما و موفقیت تیم ما در حد توان خود قدمی برداشت در این موفقیت سهیم هستند.

وی عنوان کرد: از امروز فصل جدیدی در تاریخ این باشگاه رقم خورده است و با توجه به این که فرصت زیادی برای حضور در لیگ برتر فوتسال وجود ندارد باید عزم برای یافتن حامی مالی و تعیین تکلیف آینده این تیم جزم شود.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال ایران شرایط خاص خود را دارد و باید بدانیم که وارد لیگی می‌شویم که در سطح جهانی و معتبر است و باید برابر حریفانی با تجربه و تا دندان مسلح به میدان برویم و به همین دلیل امیدوار به حمایت مسئولان هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmiex.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما