پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 48690
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم:

پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی، با اشاره به وضعیت توسعه پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران در شهر قم اظهار کرد: این پایگاه‌ها در حال حاضر در شهر قم با توجه به اینکه در شرایط بحران قرار نداریم با کاربری‌های دیگر مورد استفاده عمومی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران در مواقع عادی دو بخش دارد که سوله و اداری و آموزشی است افزود: در حال حاضر از سوله برای کاربری ورزشی و از بخش اداری هم برای آموزش و جذب گروه‌های مردمی و انبار تجهیزات منطقه استفاده می‌شود.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به کاربری این سوله‌ها در مواقع بحران خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در مواقع بحران و اضطرار هم برای اسکان اضطراری و هم به عنوان محل پناه شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی برنامه شهرداری برای راه‌اندازی پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در منطقه یک را مورد توجه قرار داد و افزود: این پایگاه در منطقه یک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان احداث خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: همچنین پایگاه چند منظوره مدیریت بحران منطقه هشت به طور ناقص رها شده بود که در برنامه مرکز قرار گرفته و با اعتبار 800 میلیون تومان تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgz39t.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما