پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 48694
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در 2 بخش كاتا و كوميته صورت مي‌گيرد

آغاز رقابت 3 كاراته‌كاي قم براي رسيدن به سهميه ملي

قم نيوز : قم نیوز: سه كاراته‌كاي رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان استان قم از امروز كار خود را براي گرفتن سهميه تيم اعزامي ايران به رقابت‌هاي 2017 قهرماني آسيا آغاز كردند.
آغاز رقابت 3 كاراته‌كاي قم براي رسيدن به سهميه ملي
به گزارش قم نیوز، بعد از مدال‌های برنزی که در دو رده سنی نوجوانان و جوانان پیکارهای سال 2016 قهرمانی کاراته آسیا در اندونزی نصیب کاراته استان قم شد، امسال نیز کاراته‌کاهای قم در این دو رده سنی مدعی کسب سهمیه اعزام به پیکارهای آسیایی هستند.

سال گذشته مرتضی نعمتی کاراته‌کای باشگاه استقلال قم در رده سنی نوجوانان و حمیدرضا نجاتی کاراته‌کای باشگاه انقلاب قم در رده سنی جوانان موفق به کسب دو مدال برنز از مسابقات قهرمانی آسیا شدند اما این دو کاراته‌کا اکنون در بین نمایندگان قم در انتخابی تیم اعزامی به پیکارهای آسیایی 2017 قزاقستان حضور ندارند.

سیدمجید وکیلی، حسین خدری و امیرحسین گل‌بهار کاراته‌کاهای مستعد و آینده‌دار دو رده سنی نوجوانان و جوانان هستند که از امروز کار خود را در پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی برای به دست آوردن سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که برای شناخت ترکیب نهایی کاروان اعزامی ایران به مسابقات 2017 قهرمانی آسیا، امروز انتخابی تیم‌های ملی کاراته در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و از قم نیز این سه کاراته‌کا در دو رده سنی برابر حریفان خود از استان‌های مختلف به روی تاتامی خواهند رفت.

در واقع با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته برای حضور در مسابقات تمام رده‌های سنی قهرمانی آسیا در بخش پسران و مردان به انجام می‌رسد و کاراته‌کاهای بخش بانوان نیز روز جمعه پنجم خرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده از سوی فدراسیون، ابتدا مسابقات انتخابی در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد و سپس پیکارهای انتخابی کاتا و رقابت‌های انتخابی رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور نیز نمایندگان قم در این رده سنی هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcayiny.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما