پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 48719
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود

نخستين مسابقه ليگ برتري آتليه‌طهران قم با مقاومت قرچك

قم نيوز : قم نيوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در نخستين مسابقه رسمي خود از فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر مقاومت قرچك صف‌آرايي مي‌كند.
نخستين مسابقه ليگ برتري آتليه‌طهران قم با مقاومت قرچك
به گزارش قم نيوز، استارت دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که نوزدهمین دوره این مسابقات محسوب می‌شود از روز سه‌شنبه ششم تیر ماه زده خواهد شد و 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه حساس هفته نخست به مصاف یکدیگر می‌روند.

این در حالی است که امسال دو تیم نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران هستند، یک نماینده قم تیمی است که در 18 دوره قبل این رقابت‌ها با نام‌های مختلف حضور داشته و اکنون به دنبال یافتن حامی مالی و نام جدید است و دومین نماینده قم تیم آتلیه‌طهران است که به تازگی جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده است.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال ایران دومین سال متوالی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کرد، بعد از سپری کردن بازی‌های سخت و فشرده این لیگ سرانجام به همراه تیم مقاومت قرچک مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

بعد از مسجل شدن صعود تیم آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر، این تیم در جریان بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال قرار گرفت و طبق برنامه باید در نخستین دیدار خود به مصاف تیمی برود که به همراه آن راهی لیگ برتر شده و برای پنجمین بار در کمتر از یک سال اخیر با آن رقابت کند.

رقیب نخستین بازی تیم آتلیه‌طهران قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم مقاومت قرچک است که دو بار در مرحله مقدماتی فصل قبل لیگ دسته اول فوتسال و دو بار نیز در مرحله نهایی با نماینده فوتسال قم دیدار کرده و حاصل رویارویی آنها دو برد برای مقاومت، یک برد برای آتلیه‌طهران قم و یک تساوی بوده است.

مسابقه تیم‌های آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک از هفته نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت 17 روز سه‌شنبه ششم تیر ماه به میزبانی قرچکی‌ها در سالن شهدای هفتم‌تیر برگزار می‌شود و نماینده قم نخستین بازی خانگی خود را در هفته دوم در قم برابر تیم ارژن فارس انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3ya5.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما