شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48768
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مسوولان كميته فوتسال و ورزش قم انجام شد

اهداي كاپ نايب‌قهرماني فوتسال ايران به آتليه‌طهران قم

قم نيوز : قم نیوز: كاپ و مدال‌هاي مقام نايب‌قهرماني مسابقات فصل 96 – 1395 ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور با حضور مسوولان استاني و كشوري به تيم آتليه‌طهران قم اهداء شد.
اهداي كاپ نايب‌قهرماني فوتسال ايران به آتليه‌طهران قم
به گزارش قم نیوز، کمتر از یک هفته بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مراسم اهدای کاپ نایب‌قهرمانی تیم و مدال‌های بازیکنان آتلیه‌طهران قم با حضور مسوولان ورزش استان قم و کمیته فوتسال ایران برگزار شد.

در این مراسم با حضور دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، مسوولان هیأت‌ فوتبال و جمعی از پیشکسوتان و مربیان این رشته از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به عنوان نایب‌قهرمان فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال ایران تجلیل شد.

این در حالی است که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از سال 1392 شکل گرفته است و در سال 1393 نماینده قم در مسابقات لیگ دسته دوم  فوتسال باشگاه‌های ایران بود و در سال‌های 1394 و 1395 در لیگ دسته اول به میدان رفت و در سال دوم به لیگ برتر راه پیدا کرد.

نخستین سال حضور این تیم در لیگ دسته دوم با صعود از مرحله گروهی همراهی بود اما این تیم در مرحله حذفی برابر مس کرمان شکست خورد، ضمن اینکه در سال نخست حضور در لیگ دسته اول نیز تا هفته پایانی گزینه صعود به مرحله نهایی بود اما به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود بازماند.

دومین سال متوالی رقابت تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال ایران برای این تیم سال موفقی بود و نماینده قم بعد از سپری کردن بازی‌های سخت و فشرده این لیگ سرانجام به همراه تیم مقاومت قرچک مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

بعد از مسجل شدن صعود تیم آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر، برای تجلیل از این تیم و اهدای کاپ نایب‌قهرمانی و نشان‌های نقره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی و مراسم ویژه‌ای به همین منظور با حضور مسوولان کمیته فوتسال و اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4mq0.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما