دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 48825
منبع : خبرگزاری فارس

بزرگ‌ترین هواپیمای خصوصی در جهان+تصاویر

قم نيوز : قم نیوز: یکی از بوئینگ‌های مدل 787 به یک هواپیمای خصوصی تبدیل شده و به مانند یک سوئیت پنت‌هاوس در پرواز است که علاقه‌مندان به پرواز با این هواپیمای فوق تجملی می‌توانند آن را اجاره کنند.
بزرگ‌ترین هواپیمای خصوصی در جهان+تصاویر

به گزارش قم نیوز، معمولاً بوئینگ 787 دریم لاینر، یک هواپیمای مسافربری است که تقریباً بین 240 تا 335 مسافر را جابجا می‌کند؛ اکنون یکی از بوئینگ‌های مدل 787 به یک هواپیمای خصوصی تبدیل شده و به مانند یک سوئیت پنت‌هاوس در پرواز است که علاقه‌مندان به پرواز با این هواپیمای فوق تجملی می‌توانند آن را اجاره کنند. 

این هواپیما که 223 میلیون پوند می‌ارزد، می‌تواند نزدیک به 18 ساعت و در حدود 9800 مایل پرواز کند، این در حالیست که از دور ممکن است این بوئینگ مانند دیگر هواپیماها به نظر آید، ولی آنچه که این هواپیما را منحصربه‌فرد می‌کند، نمای داخلی آن است. 

کرایه ساعتی این هواپیمای خصوصی حدود 20 هزار پوند است و پرواز یک طرفه از لندن به نیویورک 160 هزار پوند آب می‌‎خورد که علاقه‌مندان به پرواز با این هواپیمای فوق تجملی می‌توانند با پرداخت این هزینه سوار آن شوند. 

 این هواپیما نسبت به دیگر هواپیمای مسافربری بوئینگ از لحاظ مصرف سوخت دارای بازده بالاتری است و اولین بوئینگی است که کامپوزیت در بیشتر بدنه آن به‌ کار رفته‌ است.

 بوئینگ 787، سریع-فروش‌ترین هواپیمای مسافربری تاریخ است و سفارش خرید آن بیش از 800 فروند است. به این هواپیمای خصوصی به دلیل انحصار بالای آن لقب"VVIP" داده شده است.

تصاویری از این هواپیما را در زیر مشاهده می‌کنید:



انتهای پیام / 136

https://qomnews.ir/vdcgn79t.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما