?> برای پیروزی مقابل گشترش فولاد آماده هستیم | قم نیوز
سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 4883
خراسانی:

برای پیروزی مقابل گشترش فولاد آماده هستیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم گفت: از دیدار رفت با گسترش فولاد خاطره خوبی نداریم اما یقینا سه امتیازی بازی برگشت را کسب کرده و در قم نگه می‌داریم.
برای پیروزی مقابل گشترش فولاد آماده هستیم
به گزارش قم نیوز: محمد عرب خراسانی  اظهار کرد: هر سه تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر امید تیم‌های خوبی هستند و به همین خاطر تصور می‌کنم کار سختی برابر گسترش فولاد داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بازی در مقابل این تیم سخت است، عنوان داشت: با تمرینات روزهای اخیر بازیکنان تیم صبای قم برای پیروزی در این دیدار آماده هستند و با توجه به شرایط خوبی که داریم قطعا باید در دیدار امروز گسترش فولاد را شکست دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: در میدان مسابقه با گسترش فولاد با انگیزه‌تر از همیشه و با میل فراوان به کسب پیروزی و سه امتیاز قصد داریم بهترین بازی خود را مقابل این تیم ارائه کرده و شکست بازی رفت را تلافی کنیم.

وی ابراز داشت: در بازی قبل هم مقابل تیمی از فوتبال تبریز یعنی شهرداری بازی کردیم که خوشبختانه در خانه حریف یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم، ضمن اینکه کادر فنی نیز از نوع بازی و تک تک نفرات گسترش فولاد شناخت خوبی دارند و ان‌شاءالله می‌خواهیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

عرب خراسانی که در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر امید به دلیل مصدومیت بازی تیمش با ابومسلم مشهد را از دست داد، تصریح کرد: تیم ما در نیم فصل دوم متحول شده است و در حال حاضر تنها سه امتیاز با تیم رده ششم جدول فاصله داریم.

وی عنوان داشت: صبای قم و گسترش فولاد برای برد بازی خواهند کرد و به این ترتیب تماشاگران شاهد بازی زیبایی خواهند بود، صبا در دیدار با همین تیم در مسابقه رفت نیز فوتبال خوبی انجام داد و حریف در لحظات پایانی ما را غافلگیر کرد.

هافبک تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبل را در این مسابقه جبران کنیم به همین خاطر در خانه به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم و برای این مهم با تمام توان خود بازی می‌کنیم.

عرب خراسانی با اشاره به اهمیت حضور پرشمار تماشاگران قمی در این دیدار خانگی در ورزشگاه تختی بیان داشت: ما به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم تا به وضعیت تیم در جدول رده بندی لیگ برتر امید سر و سامان دهیم.

در حالی که در دیدار رفت دو تیم در تبریز، تیم گسترش فولاد به برتری رسیده است، تیم‌های نهم و یازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یعنی صبای قم و گسترش فولاد در شانزدهمین هفته لیگ امید از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.v8ebjh8vx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما