دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48879
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

موفقيت‌ كاراته‌كاهاي قم در كسب نقره و برنز مسابقات جهاني 2017

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم از موفقيت كاراته‌كاهاي قم در كسب سه مدال از مسابقات جهاني 2017 سبك‌هاي آزاد اين رشته ورزشي خبر داد.
موفقيت‌ كاراته‌كاهاي قم در كسب نقره و برنز مسابقات جهاني 2017
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز در قم، اظهار کرد: از بین نفراتی که به نمایندگی از قم راهی مسابقات جهانی 2017 سبک‌های آزاد این رشته شدند، خوشبختانه دو کاراته‌کا موفق به کسب  مدال‌های نقره و برنز شدند تا روند مدال‌گیری کاراته‌کاهای قم از میادین برون‌مرزی در سال جاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در فروردین ماه سال جاری شاهد حضور موفق دو تن از بهترین‌های کاراته استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای 2017 لیگ جهانی کاراته به میزبانی کشور امارات بودیم و خوشبختانه این دو کاراته‌کا دو مدال ارزشمند کسب کردند.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم بیان کرد: مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم رقابت‌های لیگ جهانی 2017 موفق به سکب مقام سوم و نشان برنز شد، ضمن اینکه سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم این دوره از پیکارها با ایستادن بر سکوی نخست موفق به کسب مدال طلا شد.

وی یاد آور شد: سپس نوبت به اعزام کاراته‌کای شایسته و پرافتخار استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده به رقابت‌های کاراته بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی رسید و در این پیکارها به میزبانی شهر باکوی آذربایجان، مهدی‌زاده با ایستادن بر سکوی سوم، مدال برنز را از آن خود کرد.

برخوردار بیان کرد: اکنون نیز رهاورد کاراته‌کاهای اعزامی به یک رقابت برون‌مرزی دیگر کسب سه مدال ارزشمند نقره و برنز بوده و این نشان می‌دهد که سال 1396 سالی پرمدال برای کاراته قم از رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی است و می‌توانیم بیشتر از سال قبل مدال‌های میادین برون‌مرزی را کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور چند تن از کاراته‌کاهای قم در مسابقات جهانی 2017 سبک‌های آزاد به میزبانی کشور رومانی، خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها دو مدال با ارزش نقره توسط محمدصادق قنبری و مدال برنز توسط محمد اسدی برای کاراته استان قم به دنبال داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1cdj.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما