دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 48888
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم:

تاب‌آوری محلات مختلف شهر در برابر بحران‌ها بررسی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از اجرای پروژه‌ای برای بررسی تاب‌آوری محلات مختلف شهر در برابر بحران‌ها خبر داد.
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم:
تاب‌آوری محلات مختلف شهر در برابر بحران‌ها بررسی می‌شود
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم: تاب‌آوری محلات مختلف شهر در برابر بحران‌ها بررسی می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی امروز با اشاره به پروژه‌های مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم و کلیدی این مرکز برای بررسی وضعیت بحران‌ها در شهر قم، پروژه بررسی محلات شهر است.

وی با بیان اینکه به زودی آسیب‌شناسی محلات و راه حل کاهش آسیب‌ها در آنها را آغاز خواهیم کرد افزود: اجرای این پروژه در نهایت یک سند به ما می‌دهد مخاطرات هر محله و نحوه برخورد با آن مشخص است.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به مراحل تهیه سند تاب‌آوری محلات شهر بیان کرد: در تهیه این سند محله به محله لیستی از مخاطراتی که بیش از 60 مورد است با پرسش‌هایی که انجام می‌شود و اطلاعات جی آی اس تهیه شده و محلات آسیب‌پذیرتر و مخاطرات ویژه آنها مشخص می‌شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم را در زمان بحران‌ها داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای پیشگیری از بحران‌ها قبل از وقوع تصریح کرد: با تهیه این سند می‌توان تامین منابع را به سمت مخاطرات جدی‌تر برد و مدیریت منابع و اعتبارات را داشت.

رحیمی با اشاره به مشکلات مختلف و مخاطراتی که متوجه شهر قم است افزود: ما در بخش‌های مختلف پروژه‌هایی را در دستور کار داریم تا بتوانیم هم آگاهی عمومی را افزایش داده و هم بستر برای مقابله با مخاطرات را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfccdj.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما