سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 48953
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

آغاز عملیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی شهرداری تا یک ماه آینده

قم نيوز : قم نيوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از آغاز عملیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی شهرداری تا یک ماه آینده خبر داد.
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد، آغاز عملیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی شهرداری تا یک ماه آینده
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد، آغاز عملیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی شهرداری تا یک ماه آینده
به گزارش قم نيوز، علیرضا قاری قرآن با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف شهر اظهار کرد: امسال در بودجه احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در هرکدام از مناطق هشت‌گانه شهر پیش‌بینی شده که عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اولیه صورت گرفته برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های فرهنگی و ورزشی بیان کرد: در این راستا ضمن احصاء عرصه‌های موجود، امکان‌سنجی برای احداث مجموعه‌ها صورت گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه جانمایی مجموعه‌های ورزشی در مناطق دو، سه و 6 صورت گرفته است افزود: آغاز روند طراحی و تهیه نقشه برای عرصه‌های مشخص شده در این زمین‌ها صورت گرفته و نقشه‌ها تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در این سه منطقه در مرحله تشریفات اداری، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است افزود: تلاش داریم همزمان با افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم کلنگ زنی مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی در این سه منطقه را داشته باشیم.

قاری قرآن تصریح کرد: اقدامات اولیه در مناطق دیگر شهر نیز به موازات در حال انجام است و پس از آغاز عملیات اجرایی در این سه منطقه در مناطق دیگر نیز به مرور عملیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcip3a5.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما