سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : 48955
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی خبر داد:

اجرای طرح «ختم تلاوت نور» در حرم خورشید هشتم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح ختم صلوات، قرآن و ادعیه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح ختم صلوات، قرآن و ادعیه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح ختم صلوات، قرآن و ادعیه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام مهدی شجاع با اعلام این خبر گفت: در ایام ماه پر خیر و برکت رمضان ختم روزانه قرآن و صلوات هدیه به پیشگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال قیام 15 خرداد، رحلت امام خمینی(ره) و وفات حضرت خدیجه(س) در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است، افزود: واحد ختم تلاوت دارالقرآن الکریم به مناسبت این ایام، ختم صلوات و سوره‌های نساء، فتح، فجر، قدر، یس، تبارک و فاتحه و زیارت جامعه کبیره را برگزار و ثواب آن را به شهدا، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همسر بزرگوار پیامبر اکرم(ص) اهدا می‌کنند.

حجت الاسلام شجاع افزود: زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌توانند به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در ختم زیارت و صلوات خاصه امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، ختم گروهی یک حزبی و نیم قرآن کریم و سوره‌های تین و یس شرکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان همچنین در ایام لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) می‌توانند در ختم زیارت امین الله، جامعه کبیره، مناجات امیرالمومنین(ع) در مسجد کوفه، جوشن کبیر، دعای مجیر، سوره‌های عاریات، قدر، حمد، توحید، عنکبوت، دخان و روم در بارگاه منور حضرت شمس الشموس شرکت و از برکات و فیوضات معنوی این طرح عظیم بهره‌مند شوند.

شجاع با اشاره به اینکه علاوه بر حرم مطهر رضوی ختم صلوات و قرآن با حضور  235 رابط در شهرستان‌های مختلف کشور نیز اجرا می‌شود، افزود: زائران و مجاوران با تماس با شماره‌های 32002560-051 و 32239397-051 و اعلام آمادگی، یکی از شرکت کنندگان در این طرح قرآنی باشند.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی بیان کرد: زائران و مجاوران روزه‌دار می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان با مراجعه به واحد ختم تلاوت نور دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی همچنین پایگاه ختم تلاوت واقع در رواق حضرت فاطمه زهرا(س)، در ختم صلوات، ادعیه و قرآن حرم مطهر رضوی ثبت‌نام کنند.

 انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcamony.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما