چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 48999
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم گفت: رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان با حضور تمام چهره‌های مطرح این رشته و استعدادهای خوش‌آتیه رده‌های پایه در قم برگزار می‌شود.
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد
برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم
به گزارش قم نيوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های استانی به مناسبت‌ مختلف ملی و مذهبی یکی از مهمترین برنامه‌های هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم برای ایجاد رونق بیشتر در این رشته ورزشی است تا از این طریق چند هدف مهم را نیز دنبال کنیم.

وی ادامه داد: نخستین هدف ما ایجاد رقابت بین تمام استعدادها و چهره‌های شاخص این رشته است تا از تجارب یکدیگر به خوبی بهره برده و پشتوانه‌سازی خوبی برای تمام رده‌های سنی داشته باشیم، ضمن اینکه در هدف دوم به دنبال افزایش میزان آمادگی پینگ‌پنگ بازان اعزامی به رقابت‌های مختلف کشوری هستیم.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: قم در تمام رده‌های سنی، پینگ‌پنگ بازان آماده و خوبی دارد و ان‌شاءالله امسال که مسابقات کشوری این رشته در همه رده‌ها از تیر ماه رسما آغاز می‌شود، به دنبال کسب بهترین نتایج در لیگ و پیکارهای تنیس روی‌میز قهرمانی کشور هستیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های استانی این رشته در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: یکی از رقابت‌های همیشه جذاب، دیدنی و پر هیجان تنیس روی‌میز در قم، همین رقابتی است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم و در ساعات بعد از افطار شاهد حضور حداکثری علاقمندان به این رشته در سالن برگزاری مسابقات هستیم.

عموئیان ابراز کرد: مسابقات جام رمضان تنیس روی‌میز استان قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است و از روز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه شاهد آغاز رقابت پینگ‌پنگ بازان نونهال حاضر در این جام خواهیم بود، مسابقات که در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایطی سنی در نظر گرفته شده برای علاقمندان به حضور در مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان قهرمانی استان قم، اضافه کرد: رقابت‌های رده سنی نونهالان با حضور پینگ‌پنگ بازان متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۳به بعد در روزهای 11 تا 13 خرداد به انجام می‌رسد.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه از پینگ‌پنگ بازان شهرهای هم‌جوار نیز برای حضور در این جام دعوت به عمل آمده، خاطرنشان کرد: مسابقات رده سنی نونهالان به صورت دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود و به نفرات اول تا چهارم جایزه نقدی اهداء می‌شود، ضمن اینکه بازیکنان نونهال نیز می‌توانند در رده نوجوان نیز شرکت کنند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان نیز ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 به بعد و در روزهای 12 و 13 خرداد برگزار می‌شود، ضمن اینکه برای برترین‌های این رده نیز جایزه نقدی در نظر گرفته‌ایم و از برترین‌ها در شب پایانی مسابقات تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdci33a5.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما