پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 49034
منبع : خبرگزاری فارس
از نیمه ماه رمضان صورت می‌گیرد

رقابت 10 تیم برای قهرمانی در جام رمضان والیبال قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ والیبال استان قم گفت: مسابقات والیبال جام رمضان قهرمانی باشگاه‌های قم از نیمه ماه مبارک رمضان با رقابت 10 تیم آغاز خواهد شد.
رقابت 10 تیم برای قهرمانی در جام رمضان والیبال قم
رقابت 10 تیم برای قهرمانی در جام رمضان والیبال قم
به گزارش قم نيوز، سیدابوالفضل احمدی امروز اظهار کرد: دومین رقابت استانی که طبق تقویم سال 1396 هیأت‌ والیبال استان قم برگزار می‌شود، اختصاص به مسابقات جام رمضان والیبال باشگاه‌ها دارد که از نیمه دوم خرداد ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین رقابت استانی هیأت‌ والیبال قم در سال جاری، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگا‌ه‌های قم بود که قبل از آغاز ماه مبارک رمان در مجموعه ساحلی آتش‌نشانی قم در منطقه جمکران و با حضور هشت تیم به انجام رسید و در پایان تیم‌های وحدت، فدک و آتش‌نشانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

احمدی ادامه داد: ثبت‌نام از تیم‌های مایل به حضور در مسابقات والیبال جام رمضان قهرمانی باشگا‌ه‌های قم انجام پذیرفته و قرعه‌کشی این دوره از بازی‌ها با حضور نمایندگان 10 تیم شرکت کننده، شامگاه روز شنبه سیزدهم خرداد ماه بعد از ساعت افطار برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

رئیس هیأت‌ والیبال استان قم با بیان اینکه تیم‌ها در مرحله مقدماتی رقابت خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند، اضافه کرد: 10 تیم نشاط، شهید نمازی‌خواه، شهید پلارک، دکتر حسابی، فدک، فدک جوان، کریمه اهل‌بیت (س)، کریمه جوان، نوجوانان کریمه و یاران کریمه در این دوره حضور دارند.

وی از برنامه‌ریزی هیأت‌ والیبال استان قم برای برگزاری رقابت‌های والیبال جام رمضان پیشکسوتان قم نیز خبر داد و افزود: این هیأت‌ در نظر دارد به مناسبت ایام پر خیر و برکت مبارک ماه رمضان یک دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان را برگزار کند و برای این منظور از تمام پیشکسوتان والیبالیست قم دعوت به عمل آمده است.

احمدی با اشاره به شرایط برگزاری این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: تمام والیبالیست‌های پیشکسوتان شرکت کننده در این دوره از مسابقات بالای بالای سن ۵۰ سال باشند، ضمن اینکه ثبت‌نام از دهم خرداد ماه آغاز شده و قرعه‌کشی نیز امشب بعد از ساعت افطار در دفتر هیأت‌ والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxyex.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما